2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه هایفو اولترا 5 کارتریج صورت و بدن

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دستگاه هایفو اولترا 5 کارتریج صورت و بدن

دستگاه هایفو اولترا:پیشرفته ترین دستگاه جهت از بین بردن چروک و لیفتینگ پوست،بدون جراحی،درد و خونریزی.

منوی هایفو اولترا بسیار ساده و راحت.

این دستگاه دارای دو مدل ۶۰۰ و ۸۰۰ واتی است،که قیمت هر کدام متفاوت است .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اولتراتراپی چیست؟

لیفت صورت با هایفو

لیفت صورت با هایفو

اولتراپی یک روش غیر- جراحی و غیر- تهاجمی است که از امواج فراصوت بشدت متمرکز هایفو (HIFU) برای لیفتینگ، یکنواخت سازی و سفت کردن پوست شل بهره می برد. این فناوری تنها روش غیر- تهاجمی است که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای لیفت خط ابرو، گردن، گونه و ناحیه دکولته تایید شده است.

این تکنیک در اصل همان روش هایفو HIFU می باشد که امروزه به اشکال مختلف ارائه می شود.

هایفو یا اولتراپی چطور کار می کند؟

برخلاف سایر درمان های لیفتینگ پوست نظیر لیفت نخی، پرکننده ها و بوتاکس، اولتراپی شامل تزریقات نمی باشد- این تکنیک سطح پوست را دور می زند، تا مقادیر مناسبی از انرژی فراصوت با دمای مناسب به عمق مورد نظر تحویل داده شود. سیستم اولترا بسته های کوچکی از انرژی را به پوست تحویل می دهد.

هر بار یک بسته انرژی حرارتی معادل 70-60 درجه سلسیوس به بافت پوست اعمال می شود. این حرارت دو اثر دارد:

  1. انقباض فوری بافت در عمقی مشابه با لیفتینگ صورت از طریق جراحی.
  2. تحریک رشد کلاژن های جدید. از لحاظ علمی ثابت شده است، زمانی که به پوست حرارت 70-60 درجه سلسیوس اعمال می شود رشد کلاژن رخ می دهد.

انرژی امواج فراصوت اولتراپی از طریق انقباض بافتی و تولید کلاژن های جدید فرآیند بازسازی پوست را فعال می‌کند. در طول چند ماه بعدی، سفت سازی تدریجی رخ می دهد که بطور طبیعی منجر به لیفت صورت و سفت سازی پوست می شود.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد اولتراپی آن است که در این روش از تصویربرداری فراصوت استفاده می شود که اجازه می دهد لایه های بافتی تحت حرارت دهی مشاهده شوند.

اولتراپی تنها روش زیبایی است که از تصویر برداری real-time در طی درمان بهره می برد. بدین ترتیب، ما همیشه دقیقا می دانیم که کجای پوست حرارت را دریافت می کند تا مطمئن شویم این انرژی بطور ایمن به جایی تحویل داده می‌شود که بیشترین فایده را به همراه دارد.

فرآیند درمان با هایفو به چه صورتی است؟

در ابتدا، صورتتان تمیز می شود. یک کرم بیحسی بمدت 20 دقیقه استعمال می شود تا ناراحتی در طی این روش به حداقل برسد. گاهی اوقات داروی ضد- درد تجویز می کنیم تا میزان ناراحتی به حداقل برسد.

پیش از درمان، نواحی مورد نظر در پوست علامت گذاری می شوند. این امر تضمین می کند که بیمار تعداد صحیحی از خطوط درمانی را در محل های درست دریافت می کند.

در طی درمان، ژل فراصوت برای تسهیل تماس با پوست استفاده می شود. دستگاه اولتراپی با ملایمت توسط فرد ارائه دهنده روی پوست قرار داده می شود. درمان با تحویل انرژی متمرکز فراصوت به لایه های مختلف پوست شروع می شود. در طی دوره 60-45 دقیقه ای درمان، از مبدل های مختلفی برای هدف گیری لایه های مختلف پوست استفاده می کنیم.

بسته به ناحیه صورت به ترتیب از مبدل های 1.5، 3 و 4.5 میلیمتری برای تحویل انرژی به لایه های درم، عمق پوست و SMAS (سیستم اپونورتیک عضلانی سطحی) استفاده می شود. شما بصورت عمیق تحویل حرارت را احساس خواهید کرد که معمولا قابل تحمل است. برخی بیماران تصمیم می گیرند که در طی این روش بیحسی دریافت کنند که قابل انجام می باشد.

با استفاده از پروتکل‌های جدیدتر و کم دردتر، معمولا استفاده از مسکن ضروری نیست. با این حال، استفاده از مسکن بمن اجازه می دهد که از سطوح انرژی بالاتر استفاده کرده و خطوط درمانی بیشتری به بیمار ارائه دهم. به نظر من در این حالت اغلب نتایج بهتر هستند.

چه نتایجی در هایفو مورد انتظار است؟

فرآیند بازسازی به محض ارائه درمان آغاز می شود. بنابراین، در برخی موارد اثر لیفتینگ بلافاصله پس از آن دیده می شود. با این حال، مشاهده اثرات کامل درمان حدود 6-3 ماه طول می کشد زیرا تحریک تولید طبیعی کلاژن در بدن زمان می برد.

بیماران من اثر لیفتینگ و بهبود قوام پوست همراه با بهبود کانتورهای فیشیال را گزارش می کنند که از هفته ششم پس از درمان قابل رویت هستند. بویژه، اولترا در ناحیه فک و غبغب بخوبی عمل می کند. ابرو به سمت بالا متمایل می شود و بدین ترتیب چشم ها بزرگتر و جوان تر بنظر می آیند.

حالت ارتجاعی پوست افزایش می یابد، بافت پوست نرم تر بنظر می رسد و رنگ پوست یکدست تر می شود. این نتایج 18-12 ماه دوام دارند. اکثر بیمارانم یکبار در سال این روش را انجام می دهند.

هایفو یا اولتراپی: نتایج مورد انتظار

این جدول طیفی از نتایج را توصیف می کند که بیماران تحت اولتراپی ممکن است تجربه کنند. از آنجایی که پوست هر فرد منحصر به فرد است نتایج نیز می تواند متغیر باشد.

روز 90-60 و پس از آنروز 30 ام به بعداز هفته اول به بعدفوریبافتهای هدف در صورت و گردن
اثر لیفتینگ و بهبود مضاعف قوام پوست

بالا رفتن خط ابرو (بصورت کلی یا بخش بیرونی) برای بازتر شدن نمای چشم

اثر لیفتینگ و بهبود جزئی قوام پوست

اثر لیفتینگ و بهبود جزئی قوام پوست

تورم جزئی

اثر لیفتینگ و بهبود جزئی قوام پوست

تورم جزئی

لیفت، قوام و سفت‌سازی پوست

پوست آویزان پلک

پوست سست و شل زیر چانه

پوست شل گردن

سفتی بیشتر

نرمی خفیف بافت پوست

سفتی بیشتر

حساسیت جزئی نسبت به لمس

مور مور شدن

بیحسی

بافت نرم تر

سفتی بیشتر

حساسیت جزئی نسبت به لمس

مور مور شدن

بیحسی

پر شدن خفیف خطوط ریز

سفت بیشتر

حساسیت جزئی نسبت به لمس

مور مور شدن

بیحسی

پر شدن خفیف خطوط ریز

حس و بافت پوست
یکنواختی بیشتر پوستیکنواختی بیشتر پوستکبودی جزئی (گاهی‌اوقات)اریتما (سرخی)

کبودی جزئی (گاهی‌اوقات)

رنگ

چرا هایفو صورت نیاز به سه عمق درمانی مختلف وجود دارد؟



کارتریج هایفو

روش اولتراپی مستلزم استفاده از 3 مبدل مختلف برای هدف گیری لایه های مختلف پوست صورت و دو کارتریج با عمق های مختلف بدن است. با استفاده از سه نوع مبدل مختلف بصورت متناوب، اولتراپی انرژی HIFU را به سه عمق مختلف پوست صورت تحویل می دهد. این امر تنوع عملکردی زیادی را فراهم می کند- ما می توانیم درمان را به گونه های طراحی کنیم که مناسب تمام بیماران باشد.

اولتراپی با اثرگذاری روی عمق های مختلف قادر است لایه های سطحی و عمقی پوست را درمان کند. سابقا این امر فقط از طریق لیفت صورت بوسیله جراحی امکان پذیر بود.

مبدل 1.5 میلیمتری برای درمان لایه دِرم و حذف خطوط ریز استفاده می شود. مبدل 3 میلیمتری لایه چربی و بافت همبند را هدف می گیرد. در نهایت، مبدل 4.5 میلیمتری لایه SMAS را هدف می گیرد همچنین کارتریج بدن در عمق ۸ و ۱۳ است. این مبدل روی عضلات صورت اثر می گذارد. این عمقی است که جراحان پلاستیک در زمان انجام جراحی لیفت صورت به آن دسترسی دارند.

لایه های هایفوتراپی

هایفوتراپی یا اولتراپی چه تفاوتی با لیزر دارد؟

درمقایسه با لیزر، اولتراپی امکان دسترسی به نواحی عمیق تری از پوست را فراهم می کند. در میان درمانهای غیر- تهاجمی پوست، اولتراپی امکان دسترسی به پایین ترین عمق (تا 4.5 میلیمتر) را فراهم می‌کند.

همچنین، این روش نسبت به سایر روشهای سفت سازی پوست نظیر ترماژ (که در آن از امواج رادیویی استفاده می شود) امکان دسترسی به اعماق پایین تری را فراهم می کند. برخلاف لیزرهای ایجادکننده پوشش نظیر لیزر پوشش دهی کربن دی اکسید، روش اولترا سطح پوست را نمی شکافد و بنابراین، سرخی و نیاز به دوره بهبودی وجود ندارد. همچنین، ریسک پایینی برای عوارض وابسته به رنگدانه وجود دارد.

روش های درمان هایفو اولتراتراپی

چه کسانی برای استفاده از هایفو مناسب هستند؟

هر چند هایفو جایگزینی برای لیفت صورت از طریق جراحی نیست، گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که نمی خواهند تحت جراحی قرار گیرند یا نمی خواهند از روشهای تزریقی برای لیفت پوست صورت استفاده کنند.

هایفو برای مردان یا زنان دارای سستی خفیف تا متوسط پوست مفید خواهد بود.

زمانی که اولتراپی در اوایل بروز نشانه های پیری استفاده می شود یک درمان ضد- پیری فوق العاده است. این روش فرآیند پیری پوست و آویزان شدن آن را آهسته می کند و بدین ترتیب لیفت پوست و خطوط جوانی تا مدت طولانی حفظ می شوند.

مثالهایی از نواحی که از اولتراپی سود می برند عبارتند از:

ابرو، شلی پوست در گردن، غبغب، خطوط و چروک در قفسه سینه. بویژه، اولتراپی برای استفاده در غبغب، بخش پایین صورت و فک مورد علاقه من است

من و بیمارانم در این نواحی بهترین نتایج را مشاهده کرده ایم.

در طی مشاوره، پزشک پوستتان را ارزیابی خواهد کرد و نواحی که برای درمان با استفاده از اولتراپی مناسب هستند به شما توصیه می کند.

نواحی استفاده هایفو

نواحی استفاده هایفو

عوارض جانبی؟

اولتراپی بسیار ایمن است و عموما عوارض جانبی آن خفیف و موقتی است.

پس از درمان ممکن است پوست برای چند ساعت سرخ بنظر برسد. همچنین، شما ممکن است ورم یا درد خفیف در اطراف نواحی استخوانی صورت را تجربه کنید ولی این عوارض در عرض چند روز برطرف می شوند. اگر از سطوح انرژی بالاتری استفاده شود، ورم ممکن است برای مدت طولانی تری باقی بماند.

سوختگی پوست می تواند بندرت رخ دهد و مادامی که پزشکتان در طول درمان اقدامات احتیاطی را رعایت می کند نباید این عارضه رخ دهد.

اغلب بیمارانم بواسطه خواندن مطالب اینترنتی درباره عوارض شدید پس از اولتراپی نظیر آتروفی چربی و عوارض عجیب مانند تغییر در ویژگی های صورت نگران می شوند. در طول تقریبا یک دهه گذشته صدها بار روش اولتراپی را انجام داده ام و تاکنون با این عوارض ترسناک مواجه نشده ام. بدترین عارضه ای که دیده ام عدم ثبات موقتی صورت و ورم صورت بوده است. دلایلی که برای این تجارب منفی بنظرم می رسد عبارتند از:

تمام این گزارشات از ایالات متحده آمریکا هستند که در آن عمدتا روشهای اولتراپی توسط پرستاران انجام می شود نه پزشکان. این احتمال وجود دارد که پرستاران به اندازه پزشکان تحت آموزش قرار نگرفته باشند و به اندازه کافی از آناتومی صورت آگاهی نداشته باشند تا در صورت بروز خطر از آن اجتناب کنند.

پوست افراد سفیدپوست نازک تر است و حاوی چربی کمتری برای شروع درمان می باشد. پس از اینکه بخشی از چربی سوزانده شد (بویژه در اطراف چشم)، چشم ها ممکن است توخالی بنظر آیند و فرورفتگی آنها مشهودتر شود. از اینرو، گزینش بیماران بسیار حائز اهمیت است. اولتراپی ممکن است بهترین گزینه درمانی برای هر بیمار نباشد.

جدی ترین مورد گزارش شده مربوط به زوال پیوسته صورت در فردی مبتلا به بیماری خود- ایمنی (احتمالا بیماری پینه خوردگی پوست) بود که اصلا نباید تحت درمان با این روش قرار می‌گرفت.

بیماران مبتلا به پینه خوردگی پوست دارای افزایش تولید کلاژن در صورت هستند که باعث سفتی پوست می شود. روش اولترا تنها سبب بدتر شدن وضع این بیماران می شود. همچنین، نباید فقط روی صورت تمرکز کنیم زیرا در این مورد شواهدی از اختلالات بدشکلی بدن نیز وجود دارد.

چه تفاوتی بین هایفو HIFU و اولتراپی وجود دارد؟

در سال گذشته چندین دستگاه هایفو HIFU جدید معرفی شدند. یک سوال متداول در میان بیماران من این است که چه تفاوتی بین HIFU و اولتراپی وجود دارد؟

تمام دستگاه های هایفو HIFU پس از سیستم اولترا طراحی شدند. اکثر آنها در کره یا چین ساخته شده اند.

هر چند برخی از دستگاه های هایفو HIFU عملکرد خوبی دارند بویژه آنهایی که در سالن های زیبایی ارائه می شوند ولی نمی تواند نتایج لیفتینگ مشابه با اولتراپی داشته باشند.

اولتراپی تحت ارزیابی علمی گسترده ای قرار گرفته است و 50 مطالعه بالینی و 40 مقاله داوری همتا در این زمینه منتشر شده است. تا به امروز، این روش تنها سیستم HIFU می باشد که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای لیفتینگ پوست آویزان تایید شده است.

اکثر سیستم های هایفو HIFU دیگر، بویژه دستگاه‌های ساخت چین تنها تحت مطالعات تحقیقاتی محدود قرار گرفته اند که از آنها حمایت می کند به بازنگری همه جانبه مقاله های علمی توسط متخصصان همان رشته گفته می شود.

دستگاه هایفو اولترا اورجینال

دستگاه های HIFU غیراصل به وفور در سایت هایی مانند علی بابا یافت می شوند. این دستگاه ها وعده ارائه نتایج HIFU و اولترا را به مشتریان خود می دهند. قیمت کل این دستگاه ها کمتر از یک جلسه اولتراپی است. این دستگاه ها تست نشده اند.

در بهترین حالت، نتیجه ای به همراه ندارند. در بدترین حالت می‌ تواند عوارض جانبی نظیر سوختگی رخ بدهد. گفته می شود چندین سیستم HIFU کره ای در بازار وجود دارد که که نتایج نویدبخشی نشان می دهند.

با این حال، هزینه این درمان ها تفاوت چندانی با اولتراپی ندارد و اکثر آنها دارای نتایج بادوام در حد اولتراپی نیستند. از اینرو در نهایت، هزینه تقریبی اولتراپی و درمان های HIFU یکسان است.

اشکالات مهم سیستم های HIFU

یکی دیگر از اشکالات مهم سیستم های HIFU جدیدتر این است که من نتوانستم دستگاهی بیابم که همانند اولتراپی از مزیت تصویربرداری فراصوت real-time برخوردار باشد. از نظر من تصویربرداری در زمان واقعی در طی اولتراپی به سه دلیل حائز اهمیت است:

تصویربرداری فراصوت در زمان واقعی بمن اجازه می دهد که بدانم در حال درمان کدام لایه پوست هستم، من متوجه می شوم که این حرارت به پوست یا SMAS تحویل داده می شود یا اینکه پوست فرد بیش از حد نازک است و حرارت به استخوان می رسد. از ارائه این روش برای این نواحی اجتناب می کنم تا شدت ناراحتی به حداقل کاهش یابد.

تصویربرداری فراصوت در طی این روش مزایای ارزشمندی از لحاظ کارآیی و راحتی ارائه می دهد. تصویربرداری فراصوت در زمان واقعی بمن اجازه می دهد تا مطمئن شوم که تماس مطلوب بین پروب و پوست وجود دارد و در صورت لزوم موقعیت آن را تغییر دهم.

در یک درمان مبتنی بر فراصوت، تماس مناسب برای دستیابی به نتایج مطلوب از طریق اولتراپی (و تمام درمان های HIFU) حیاتی است. به کمک این راهنمای ارزشمند می دانم که هر بار تحویل انرژی با اثر لیفتینگ بیشینه همراه است.

در آخر، تصویربرداری فراصوت در زمان واقعی، ایمنی بیشینه در طی درمان را تضمین می کند. پوست در نواحی نظیر زیر چشم بسیار نازک است، بنابراین، انرژی HIFU می تواند به چشم آسیب رسانده و سبب ایجاد زخم، بقایای زخم و حتی فقدان بینایی شود. این عوارض قبلا رخ می داد. به کمک تصویربرداری فراصوت، سطح چشم قابل رویت است و از این عارضه مخرب اجتناب می گردد.

دستگاه های هایفو HIFU غیراصل

دستگاه های هایفو HIFU غیراصل به وفور در سایت هایی مانند علی بابا یافت می شوند. این دستگاه ها وعده ارائه نتایج هایفو HIFU و اولترا را به مشتریان خود می دهند. قیمت کل این دستگاه ها کمتر از یک جلسه اولتراپی است. این دستگاه ها تست نشده اند.

در بهترین حالت، نتیجه ای به همراه ندارند. در بدترین حالت می‌ تواند عوارض جانبی نظیر سوختگی رخ بدهد.

گفته می شود چندین سیستم HIFU کره ای در بازار وجود دارد که که نتایج نویدبخشی نشان می دهند.

با این حال، هزینه این درمان ها تفاوت چندانی با اولتراپی ندارد و اکثر آنها دارای نتایج بادوام در حد اولتراپی نیستند.

از اینرو در نهایت، هزینه تقریبی اولتراپی و درمان های HIFU یکسان است.

یکی دیگر از اشکالات مهم سیستم های HIFU جدیدتر این است که من نتوانستم دستگاهی بیابم که همانند اولتراپی از مزیت تصویربرداری فراصوت real-time برخوردار باشد.

از نظر من تصویربرداری در زمان واقعی در طی اولتراپی به سه دلیل حائز اهمیت است:

  1. تصویربرداری فراصوت در زمان واقعی بمن اجازه می دهد که بدانم در حال درمان کدام لایه پوست هستم
  2. من متوجه می شوم که این حرارت به پوست یا SMAS تحویل داده می شود یا اینکه پوست فرد بیش از حد نازک است و حرارت به استخوان می رسد.
  3. از ارائه این روش برای این نواحی اجتناب می کنم تا شدت ناراحتی به حداقل کاهش یابد.
  4. تصویربرداری فراصوت در طی این روش مزایای ارزشمندی از لحاظ کارآیی و راحتی ارائه می دهد.
  5. تصویربرداری فراصوت در زمان واقعی بمن اجازه می دهد تا مطمئن شوم که تماس مطلوب بین پروب و پوست وجود دارد و در صورت لزوم موقعیت آن را تغییر دهم.
  6. در یک درمان مبتنی بر فراصوت، تماس مناسب برای دستیابی به نتایج مطلوب از طریق اولتراپی (و تمام درمان های HIFU) حیاتی است.
  7. به کمک این راهنمای ارزشمند می دانم که هر بار تحویل انرژی با اثر لیفتینگ بیشینه همراه است.
  8. در آخر، تصویربرداری فراصوت در زمان واقعی، ایمنی بیشینه در طی درمان را تضمین می کند.

پوست در نواحی نظیر زیر چشم بسیار نازک است- بنابراین، انرژی HIFU می تواند به چشم آسیب رسانده و سبب ایجاد زخم، بقایای زخم و حتی فقدان بینایی شود.

این عوارض قبلا رخ می داد. به کمک تصویربرداری فراصوت، سطح چشم قابل رویت است و از این عارضه مخرب اجتناب می گردد.

امواج هایفو

امواج هایفو

مشاوره برای اولتراپی

پیش از درمان، یک مشاوره رو در رو با ارائه دهنده اولتراپی برنامه ریزی می شود تا تعیین گردد که آیا شما برای این درمان کاندیدای مناسبی هستند و مشخص می شود که کدام نواحی تحت درمان قرار گیرند.

در حال حاضر، اولتراپی توسط FDA برای درمان ابرو، زیر چانه، گردن و قفسه سینه تایید شده است.

در طی درمان

پس از پاکسازی پوست، متخصص اولتراپی از ژل فراصوت در ناحیه مورد نظر استفاده می کند و به آرامی دستگاه را روی پوستتان قرار میدهد.

ارائه دهنده برای تعیین جاگیری بهینه انرژی درمانی از تصویربرداری فراصوت استفاده می کند و سپس انرژی متمرکز فراصوت را به زیر سطح پوست تحویل می دهد.

در طی درمان حس می کنید که انرژی بدقت در عمق مناسب تحویل داده می شود که نشان می دهد فرآیند ساخت کلاژن آغاز شده است.

پس از درمان

از آنجایی که اولتراپی نیاز به دوره استراحت ندارد، شما مجاز هستید که بلافاصله پس از اینکه درمانتان خاتمه یافت فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

برخی از بیماران ممکن است سرخی، ورم خفیف، مور مور شدن یا حساسیت به لمس را تجربه کنند. اساسا این عوارض خفیف و موقتی هستند

و انتظار نمی رود که در فعالیتهای عادی شما اختلال ایجاد کنند. همانند تمام روشهای درمانی، احتمال سایر عوارض نادر وجود دارد

که متخصص ارائه دهنده اولتراپی در طی مشاوره این موارد را مطرح خواهد کرد.

این روش چگونه کار می کند؟

در اولتراپی برای بازسازی کلاژن انرژی متمرکز فراصورت در دمای بهینه به عمق پوست تحویل داده می‌شود.

این درمان آغازگر یک فرآیند طبیعی موسوم به نئوکلاژنز برای تولید کلاژن جدید است که با اثرات زمان و گرانش بر روی پوست مقابله می کند.

اولتراپی برای دستیابی به نتایج طبیعی و برجسته به فرآیند ساخت کلاژن در بدن وابسته می باشد.

درمان در عمق ویژه

در روش اولتراپی برای آغاز نئوکلاژنز انرژی متمرکز فراصوت در عمق و دمای دقیق تحویل داده می شود، البته بدون اینکه سطح پوست دچار اختلال شود.

این انرژی آغازگر فرآیند ساخت کلاژن های جدید بجای کلاژن های قدیمی و پیر می باشد.

دمای بهینه برای نئوکلاژنز

نئوکلاژنز زمانی رخ می دهد که بافت ها تا یک آستانه دمایی معین گرم شوند. در ابتدا، دناتوراسیون کلاژن را تضعیف کرده و سپس رشد کلاژن جدید تحریک می شود.

اولتراپی انرژی فراصوت را در دمای دقیق تحویل می دهد تا فرآیند نئوکلاژنز آغاز شود.

دقت جراحی در یک دستگاه غیر-تهاجمی

برخلاف سایر دستگاه های انرژی درمانی، روش غیر- جراحی اولتراپی سطح پوست را دور زده تا مقادیر دقیقی از انرژی فراصوت را در دمای درست به عمق مناسبی از پوست تحویل دهد.

این انرژی در محل دقیق ارائه می شود تا التیام را تقویت کند.

کلاژن تولید شده پس از درمان اولتراپی کاملا متعلق به بدن شماست و هیچ ماده خارجی وجود ندارد.

نتیجه این درمان لیفت طبیعی و عدم نیاز به دوره استراحت می باشد!

دقت هایفو

در یک دستگاه غیر- تهاجمی

مانند یک عدسی متمرکزکننده نور خورشید، مبدلهای اولترا انرژی امواج فراصوت در زیر پوست متمرکز کرده و بصورت غیرتهاجمی این بافت را گرم می کنند.

مبدلهای اولترا با قابلیت تصویرداری (دارای پتنت) تنها فناوری هستند که اجازه می دهند با یک شیوه غیرتهاجمی محل درمان را مشاهده کنید.

امواج فراصوت موازی شده برای تصویربرداری

استفاده از امواج متمرکز فراصوت برای درمان


مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط