2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه بخور سرد صورت کیفی e-mily

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دستگاه بخور سرد صورت کیفی e-mily

قابل حمل و شارژی

مناسب رای کار پاکسازی پوست

بخور سرد ، از رطوبت سازهای اولتراسونیک می باشد که دارای یک دیافراگم فلزی بوده که با فرکانس فرا صوت مرتعش گردیده و آب را به صورت مه به فضای اطراف پراکنده می کند.تکنولوژی التراسونیک (مافوق صوت) یکی از کاملترین و اصولی ترین راهها برای انتقال انرژی به درون آب و تبدیل آن به آب در اندازه ۱ تا ۵ میکرون و جهش آن به بیرون توسط یک فن کوچک می باشد.در ضمن یونی که از این دستگاه متصاعد می شود تازگی و رطوبت ویژه ای به محیط می بخشد .

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


با شروع فصل سرما سرماخوردگی، گلو درد و خشکی بینی نیز شایع می‌شود. بخور دادن یکی از روش‌هایی است که خیلی از افراد برای رفع مشکل خشکی مجرای تنفسی و تسریع درمان سرماخوردگی خود به کار می‌گیرند. جالب است که بدانید راحتی تنفس و مرطوب نگه داشتن مجرای تنفسی از فواید بخور سرد می‌باشد و در این زمینه بخور سرد بهتر از مفیدتر بخور گرم عمل می‌کند.هوای زمستان خشک است،بخور رطوبت را به هوا برمی گرداند که این مزایای بسیاری برای شما و خانواده تان دارد. تحقیقی که در سال 2013 انجام شده است نشان می دهد ، افزایش رطوبت هوا تا 43 درصد یا بیشتر ، به طور قابل توجهی توانایی ویروس های موجود در هوا که باعث سرایت سرماخوردگی می شود را کاهش می دهد. در حقیقت در فضایی با درجه رطوبت پایین، 70تا 77 درصد از ویروس ها می توانند بیماری را از طریق سرفه انتقال دهند. در حالی که وقتی رطوبت هوا تا 43 درصد افزایش می یابد، این مقدار از ویروس های انتقال دهنده به 4 درصد کاهش می یابد.هم چنین در تحقیقی که در سال ۲۰۰۹در زمینه خواص بخور سرد انجام شده نتایج مشابهی بدست آمده بود، به طوری که رطوبت، سرایت ویروس آنفولانزا را کاهش می دهد . داشتن یک بخور سرد می تواند از بروز سرماخوردگی در زمستان جلوگیری کند.هم چنین می تواند باعث شود پوستی لطیف تر و درخشان تر داشته باشید.دستگاه بخور صرف نظر از خاصیت ضد عفونی کنندگی هوا تاثیرات بی نظیری بر روی پوست دارد که در ادامه به جزئیات فواید بخور سرد بر روی پوست خواهیم پرداخت. در این نوشتار به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از میوه های خوشمزه تابستانی و یک دستگاه بخور چگونه پوستی شاداب و شفاف خواهید داشت. پس از انجام این روش خودتان متوجه تاثیر گذاری آن خواهید بود و دیگر نیازی به استفاده از لایه بردارهای شیمیایی نمی باشد. ابتدا با استفاده از یک دستگاه بخور در حدود 10 تا 15 دقیقه صورت خود را بخور داده و سپس با آب سرد بشویید. در این مرحله هر میوه ای که در منزل دارید را برداشته و قطعه قطعه کرده و بر روی پوستتان بمالید و تا زمان خشک شدن آن منتظر بمانید، سپس می توانید کل صورت را شسته و یک مرطوب کننده ملایم و مناسب نوع پوستتان استفاده کنید.

حال که موارد بالا را انجام دادید، دست آوردی به شرح زیر کسب خواهید کرد

سبب باز شدن منافذ پوست می گردد.

پاکسازی عمقی و لایه برداری پوست را موجب می گردد.

تمامی سلول های مرده پوست را جدا کرده و از بین می برد.

موجب از بین رفتن جوش های سر سیاه و یا جوش های دوره بلوغ می گردد.

استرس را کاهش داده و سبب ایجاد حس شادی می گردد.

سبب از بین رفتن باکتری ها و ویروس های سرماخوردگی می شود.

افزایش متابولیسم سلولی را سبب می گردد.

مانع از التهاب مجرای تنفسی می گردد.

تولید یون منفی می کند.



برچسب ها: بخور، پاکسازی ، جوانسازی، آرایشی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط