صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه آکو فشیال اكسيژن و ابرسان 6 کاره

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دستگاه ۶ بازو اكوافيشيال
⚜️اولتراسونیک بی نظییر
⚜️آراف فوق العاده
⚜️آراف بیو حرفه ای
⚜️میکرودرم با موارد و آب و امواج فراصوتی
⚜️اسپری کننده مواد
⚜️دسته گرم و سرد برای جذب مواد

دارای صفحه لمسی مخصوص برنامه ریزی و تنظیم کاربردهای دستگاه

دستگاه زیبایی چند منظوره و قابل حمل باکارایی صد در صد تضمینی

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


معرفی ا جمالی دستگاه چند منظوره زیبایی و ترمیم پوست

دستگاه چند منظوره زیبایی آکوا فشیال حرفه ای ترین و قوی ترین دستگاه اکسیژن رسان و آبرسان پوست در تمام دنیا می باشد که این دستگاه کوچک شش کاره شامل شش عدد دسته با کاربردهای زیر می باشد .

1. دستگیره ها:
(1). هیدرا دمرابریس.
(2). دستگیره BIO و دسته RF
(3). دسته اولتراسونیک
(4). دسته RF
(5). بستن یخ
(6). اکسیژن.

2. مقدمه:
(1). هیدروکربن:
جدیدترین متد و روش درمانی برای پوست و جایگزن لیزر است . این تنها دستگاه هیدرودرمیبراسیون است که به طور همزمان از پاک کردن، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و از خاصیت آنتی اکسیدانی پوست محافظت می کند و پوست را زیبا تر و جذابتر می کند بدون هیچ گونه ناراحتی یا خرابی. کاملا درمان و تسکین دهنده ، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر حساس است.

(2). دسته دسته BIO و RF:
دسته BIO سینوسی کار می کند و دارای اثر آرام بخشی، تسکین دهنده و تقویت کننده، منافذ shirnk، soytoopain و کاهش تورم توسط فرآیند متابولیسم است ،

(3). دسته اتوی صورت و التراسونیک :


زمانی که عصاره های درمانی و گیاهی و مواد مغذی و آبرسان را برای پوست استعمال می کنید از این دسته استفاده کنید تا 20 برابر بهتر و سریعتر مواد جذب پوست شوند و زیبایی خیره کننده بعد از این دستگاه شما را شگفت زده کند .

(4). دسته RF:

ایجاد گرمای زیر پوست به وسیله آر اف به این شکل است که از تحرک الکترونیکی با قطب های مثبت و منفی در زیر بافت های پوست استفاده میکند و در نتیجه این تحرک الکتریکی یک نوع گرمایش ملوکولی ایجاد شده و پاسخ این گرما در زیر پوست ایجاد گرما در عمق پوست ، تحریک و انقباض کلاژن و تولید سریع کلاژن می باشد که با ترشح کلاژن شکاف های آتروفی سریع پر شده و بازسازی و پوست چهره ضمن از بین رفتن کامل چین و چروک نرمی و سفتی خاصی را به همراه خواهد داشت و باعث حذف چین و چروک ، بازیابی سفتی و جوانی پوست و ایجاد کلاژن سازی و درخشش و زیبایی پوست خواهد شد .

(5). دسته آیس رولر:

خاصیت این دسته ایجاد سرما مناسب پوست است که باعث کاهش و بسته شدن منافذ باز پوست می شود ، ایجاد آرمش در سطح پوست ، کاهش چین و چروک ، سفت تر کردن و آرام تر کردن التهابات ناشی از جوش و درمارولر و میکروندیلینگ را به صفر می رساند

(6). اسپری اکسیژن:
کند

این دسته توانایی تخلیه 98 درصد اکسیژن را دارد و تقطیر کامل مواد غذایی را به داخل پوست انجام می دهد و از طریق نیروی جاذبه اکسیژن خالص تولید شده برای سرعت بخشیدن به متابولسیم سلول های ، سفید شدن و صاف کردن پوست استفاده میکند .



برچسب ها: زیبایی ،آکوافیشیال ، پوست ، پاکسازی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط