2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه پلاسما پن برقی سه کاره مانستر

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دستگاه پلاسما پن بیوتی سه کاره مانستر شارژی| Plasma Pen Manester

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


همانطور که می دانید ماده در طبیعت به صورت جامد ، مایع و گاز یافت می گردد ، با این حال پلاسما حالت چهارمی از ماده است که به صورت گاز پرانرژی و پرحرارت می باشد که البته برخلاف گاز رسانای خوبی نیز می باشد و به محض تماس با ماده دیگر به سرعت سرد می گردد.

پلاسما تراپی چیست ؟

در این روش درمانی به هیچ وجه از جراحی با تیغ و برش خبری نیست و این عمل با استفاده از دستگاه هایی مانند پلاسما جت و پلاسما پن تنها قسمت سطحی از پوست مورد نظر توسط پلاسما به سرعت از حالت جامد به گاز تبدیل می گردد و آن قسمت از پوست که دچار افتادگی ، خال و لک و… شده است درمان می گردد.

کانیزم اثر دستگاه پلاسما جت زیکن لیفت مدیکال

پلاسما حالت چهارم ماده است،در اصل گازیست یونیزه و پرانرژی، شامل یون ها و الکترون های بسیار فرار و خنثی که آزادانه حرکت می کنند و بحالت جرقه نمایان می شوند. در روش پلاسما تراپی لایه سطحی پوست ( اپیدرم ) از جامد به گاز تبدیل شده و باعث جمع شدن لایه های تحتانی پوست میشود.
در حالی که دستگاه پلاسماپن بر روی پوست حرکت داده می‌شود، باعث یونیزه شدن ذرات گاز در هوای بین نوک دستگاه و پوست شده تا پلاسما شکل گیرد. یک قوس الکتریکی ایجاد می‌شود که منجر به تصعید پوست ( یعنی تبدیل ماده‌ی جامد مستقیماً به گاز ) می‌شود. بنابراین در روش پلاسما تراپی نتایج فوری هستند و گرمایی نیز به ناحیه اطراف منتقل نمی‌شود
جریان انرژی پلاسما باعث تحریک شکل‌گیری کلاژن‌ها و فیبرهای الاستین شده، چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهد، سطح پوست را صاف می‌کند و پوست آسیب دیده در اثر نور خورشید را ترمیم می‌کند. درمان شامل برش، تزریق، سوزش یا برداشتن پوست یا بافت نمی‌باشد.
فع افتادگی، چروک‌ و خطوط صورت



برچسب ها: بیوتی پن ، آرایشی ، بهداشتی ، زیبایی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط