2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
میکرودرم ترانس دار حرفه ای

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

مکش و میکرودرم ترانس دار MICRODREM

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


شاید تاکنون زیاد برای شما سوال پیش آمده باشد که مکش ترانس دار چیست ؟ یا معنای لغوی آن میکرودرم ترانس دار چیست ؟ دستگاه مکش ترانس دار حرفه ای ، یک نوع میکرودرم یا مکش پوست است که با تغذیه از برق مستقیم شهری و بهره گرفتن از یک ترانس موجب ایجاد مکش بالاتر و ماندگاری بشتر می شود و همچنین قیمت بسیار مناسب این دستگاه و داشتن گارانتی اصالت و ضمانت کالا از موارد محبوبیت این دستگاه فوق العاده شگفت انگیز است . دستگاه میگرودرم ترانس با دارا بودن و مجهز بودن به سری های با خاصیت اکسید آلمینیوم که حالت الماسه دارد همزمان با پاکسازی عمیق موجب برداشتن و لایه برداری کامل پوست های مرده از روی سطح پوست و آزاد سازی منافذ بسته پوست و کلاژن سازی در سطح پوست می شود ، همانطور که از نام این محصول پیداست در سه تا چهار جلسه استفاده از دستگاه مکش ترانس شما نتیجه کامل را در روشنی پوست ، از بین رفتن چین و چروک ریز و کاهش چین و چروک عمیق صورت خواهید دید . مکش ترانس دار یک دستگاه با سه عدد سری همراه و تعداد 25 فیلتر جلوگیری از ورد رطوبت به دستگاه می باشد که این تعداد برای مصرف یک تا دو سال یک سالن دار مناسب می باشد ، این دستگاه جادویی هم برای مصرف خانگی و هم برای مصارف سالن داران بسیار مناسب بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد .

یکی از بهترین انتخاب برای سالن داران جهت استفاده ازیک میکرودرم بدون عیب و نقص با قیمت مناسب و دوام بالا مکش ترانس دار می باشد که این مکش به جهت استفاده وتغذیه مستقیم از برق در مقایسه با نمونه های شارژی همیشه از توان وقدرت روزاول برخوردار هست و دوام وماندگاری بالاتری نسبت به سایر رقبای خود در زمینه وکیوم تراپی سلولیت دارد . دستگاه مکش ترانس دارای سه سری می باشد که سری ها دارای یک لایه آلمینومی با تراشه های ریزالماسی هستند که در هنگام استفاده باعث باز شدن بهتر منافذ، از بین بردن سریع تر چین و چروک و لایه برداری بدون و عیب ونقص می شود و به گونه ای عمل میکند که فردی که یک جلسه از میکرودرم ترانس استفاده میکند ، با فردی که سه جلسه میکرودرم درمانی میکند برابر است . این دستگاه دارای رضایت کامل مشتری بوده وهمواره برای شما به مانند روز اول با قدرت و سرحال کار خواهد کرد ، این دستگاه به جهت استفاده در صورت های خیس و بخور شده برای آن فیلتر نیز تعبیه شده است ، که این فیلتر از نفوذ مایعات یا بخار به داخل دستگاه خود داری کرده و باعث ماندگاری بالای دستگاه میشود ، با این دستگاه میتوان تمام بدن را پوشش داد و بهترین انتخاب برای از بین بردن ترک های دوران حاملگی ، افتادگی پوست گردن ، چروک دور گردن ، صورت و تمام نقاط بدن است ، این دستگاه ازجمله لایه بردار های قدرتمند در تمام دنیا نیز می باشد که به نسبت سایز کوچک و قیمت بسیار مناسب آن همواره صد در صد رضایت مشتری را با خود به همراه داشته است . همین الان شما میتوانید این محصول شگفت انگیز رواز وب سایت جزیره به همراه گارانتی یک ساله خریداری کنید تا ارسال این محصول برای شما به صورت انجام شود .




برچسب ها: میکرودرم ، آرایشی ، بهداشتی ، پوست ، زیبایی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط