2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کوکتل درماتولوژیست آلمانی

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کوکتل درماتولوژیست آلمانی dermatologist mesotherapy solution

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کوکتل های درماتولوژیست ساخت کشور آلمان می باشند. برای از بین بردن تمامی معایب پوست و جوانسازی کاربرد دارند. این کوکتل ها ترکیبی می باشند و از آنزیم های گیاهی خشک شده تهیه شده اند.

میکرونیدلینگ و مزوتراپی نوعی درمان برای القاء کلاژن سازی است و یک روش نسبتاً جدید است. با اینکه لایه برداری پوست و رفع لک و اسکارها با لیزر خیلی رایج شده اما میکرونیدیلینگ و مزوتراپی به تازگی کاربرد زیادی برای درمان انواع مشکلات پوستی پیدا کرده است. از جمله؛ جوانسازی پوست، درمان زخم آکنه، چین و چروک ها، اسکارهای جراحی، دیسکرومی، ملاسما، منافذ باز و بزرگ و انتقال داروهای مورد نیاز به زیر لایه های پوست.

ایمنی و اثربخشی بالا و حداقل زمان مورد نیاز برای بهبود پوست برای این تکنیک گزارش شده که منجر به رضایت مشتری و افزایش محبوبیت این تکنیک شده است. به گفته ی انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، روش های غیر جراحی با حداقل عوارض، ۸۹% از کل اقدامات انجام گرفته برای بهبود مشکلات پوستی در سال ۲۰۱۵ را تشکیل داده اند. میکرونیدلینگ به بخشی جدایی ناپذیر از الگوریتم روزانه برای درمان چین و چروک ها و زخم آکنه تبدیل شده است. برای میکرونیدلینگ پوست از نانوداروهای خاصی استفاده می شود. به این نانوداروها در اصطلاح کوکتل گفته می شود. این کوکتل ها سرعت ترمیم و بازسازی و عملکرد میکرونیدلینگ را تسریع می کنند.

مزوتراپی وارد کردن گروهی از مواد فعال بیولوژیک با سوزن‌هایی بسیار ریز به داخل پوست می باشد. این مواد می تواند شامل ویتامینها، دارو یا فاکتورهای رشد باشند.

ما مشکلات زیباشناختی و لوازم آرایشی که مشتریان را نگران می کنند درک می کنیم و بنابراین با روشی جهانی به آنها نزدیک می شویم، عرضه محصولاتی نوآورانه برای درمان حرفه ای و پیشرفته ترین لوازم آرایشی برای بیمارانی که می خواهند در منزل به درمان ادامه دهند.

ما مشکلات زیباشناختی را بطور ریشه ای در نظر می گیریم. گروه پزشکان بین المللی مزوتراپی و لوازم آرایشی

درماتولوژیست

مشکلات زیباشناختی را شناسایی و آنالیز می کنند بطوریکه در آزمایشگاه های ما، گروهی از داروسازان و شیمیدانان می توانند بهترین ترکیب از عوامل داروئی را طراحی کنند تا به این مشکلات رسیدگی و آنها را درمان کنند. با این رویکرد، آنها بهترین و پیشرفته ترین فرمولها را توسعه می دهند تا مواد آرایشی با‌ کیفیت و کارآیی بالا تولید کنند در حالی که حساسیت، آلرژی و احساس آزردگی بیمار را به حداقل می رسانند.

فلسفه ما در طراحی فرمول های آرایشی استفاده از غلظت های بالای عوامل داروئی با حداقل محتوای پذیرنده‌ها برای دستیابی به درمان های بسیار کارآمد جهت درمان تمام انواع پوست (حتی حساس ترین پوستها) می باشد.

مزوتراپی درمانی است که مواد مغذی نظیر ویتامین ها، آمینواسیدها و مواد معدنی را به لایه های پوست تحویل می دهد یعنی جایی که ترمیم و رشد سلولی رخ می دهد. از آنجایی که تمام این مولفه های ضروری برای سلولهای پوستی سالم وجود دارد، این درمان به بهبود عدم درخشندگی، ظاهر خسته، خشکی و عدم طراوت پوست کمک می کند، چروک های سطحی را مدیریت می کند و برای بهینه سازی شرایط پوست در قبل و پس از عمل ایده آل است. تمام این مواد بطور طبیعی در پوست استفاده می شوند ولی زمانی که پوست ما پیرتر و پریشان می شوند تجزیه می گردند. مزوتراپی این ویتامین ها و مواد مغذی طبیعی را جایگزین می کند و پوست درخشان، هیدارته، تغذیه شده و دارای بافت محکم تر و بهبودیافته می شود.

نحوه استفاده از کوکتلها:

روش 1- حین یا پس از میکرونیدلینگ و استفاده از درمارولر مقداری از کوکتل را با سرنگ بهداشتی بکشید و آهسته آهسته روی پوست خود بریزید تا جذب پوستتان شود چرا که پس از میکرونیدلینگ جذب کوکتلها و سرمهای مغذی به پوست تا 90 درصد افزایش می یابد.(میتوانید در منزل هم انجام دهید.)

روش 2-این کوکتلها را میتوانید به روش مزوتراپی یعنی تزریق به پوست توسط متخصص نیز استفاده کنید.



برچسب ها: کوکتل ، ژل ، جوانسازی ، سرم ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط