2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کوکتل توسکانی ویتامین ث مدل اسکروبیک

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

کوکتل توسکانی ویتامین ث مدل اسکروبیکCOCKTAL TOSKANI ASCORBIC

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


یک محلول درخشان کننده صورت با قدرت آنتی اکسیدانی و آنتی ملانوژنیک می باشد، این کوکتل قبل، در حین و پس از ملانوژنز عمل می کند، تشکیل ملانین را مهار کرده و تجزیه آن را افزایش می دهد. این کوکتل سنتز پروکلاژن در فیبروبلاست ها را نیز افزایش می دهد.

یک کوکتل سفیدکننده بر مبنای عصاره های طبیعی، آنتی اکسیدان ها و مواد روشن کننده پوست می باشد.

گلوتاتیون به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند و سنتز ملانین را از طریق اختلال در قابلیت الحاق ال- دوپا به تیروزیناز در طی سنتز ملانین مهار می کند.

سوپراکسید دیسموتاز یک آنتی اکسیدان قوی است که اشکال اکسید شده ملانین را احیاء می کند و فرآیند اکسیداتیو تبدیل آن به یوملانین را آهسته می کند.

لایت اوشن و عصاره پیوراریا سیمبیوزوم (کودزو) ترکیبات طبیعی هستند. کودزو سیمبیوزوم NO آزاد را از پوست حذف می کند و بدین ترتیب مانع از آغاز ملانوژنز می شود.

لایت اوشن یک سفیدکننده/ روشن کننده فعال پوست با منشاء دریایی می باشد که به عنوان مهارکننده طبیعی تیروزیناز عمل می کند، البته فعالیت های چندگانه بر ضد ملانوژنز نیز دارد. این محصول از یک جلبک دریایی خاص (هالیداریس سیلیکوزا) بدست می آید که رادیکال های آزاد را خنثی کرده و در برابر تابش فرابنفش از پوست شما محافظت می کند و دارای فعالیت ضدپیری نیز می باشد (از کلاژن و الاستین محافظت می کند). لایت اوشن دندریسیته ملانوسیت ها را مهار می کند و مانع از انتقال ملانوزوم به کراتینوسیت ها می شود. این محصول بیان TRP-1 را مهار می کند و اثرات مکمل نظیر محافظت در برابر UVA و [1] UVB دارد، این محصول رادیکال های آزاد را جمع آوری کرده و در برابر التهاب و پیری محافظت ایجاد می کند.

نحوه استفاده از کوکتلها:

روش 1- حین یا پس از میکرونیدلینگ و استفاده از درمارولر مقداری از کوکتل را با سرنگ بهداشتی بکشید و آهسته آهسته روی پوست خود بریزید تا جذب پوستتان شود چرا که پس از میکرونیدلینگ جذب کوکتلها و سرمهای مغذی به پوست تا 90 درصد افزایش می یابد.(میتوانید در منزل هم انجام دهید.)

روش 2-این کوکتلها را میتوانید به روش مزوتراپی یعنی تزریق به پوست توسط متخصص نیز استفاده کنید.



برچسب ها: کوکتل، سرم ، میکرونیدلینگ ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط