2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
لیزر دایود آلما 808

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

لیزر های دایود آلما (Diode Alma) جزء جدیدترین و موثرترین لیزر ها در فرآیند رفع موهای زائد به صورت دائمی می باشد که نسبت به سایر انواع لیزرهای رایج در بازار با انواع تیپ های پوستی سازگاری بالایی دارد؛ به طور خلاصه از دستگاه لیزر دایود می توان به نحو موثر برای تمام تیپ های پوستی مخصوصا تیپ های رایج در ایران استفاده نمود.

این دستگاه با عمق نفوذ 808 نانومتر قدرت نفوذ بسیار بالایی در پوست دارد و طبیعتا به ملانین موجود در اپیدرم پوست که در سطح بالاتری قرار دارد آسیبی وارد نمی کند و مستقیما فولیکول مو که ریشه ی اصلی رشد مو می باشد را مورد هدف قرار می دهد و ازآسیب به بافت های مجاور فولیکول و همچنین سطوح بالاترجلوگیری می کند.

دستگاه لیزر دایود آلما از تکنولوژی خنک کنندگی ویژه ای برخوردار است که در هنگام تماس هندپیس (دسته ) دستگاه علی رغم توان بالای لیزر احساس درد و سوختگی را از بین برده و عوارض ناشی از تابش پالس قوی لیزر را دفع می کند.

پهنای پالس تابش این دستگاه قابل تنظیم می باشد تا با سرعت بالاتر روند موزدایی نسبت به سایر دستگاه ها سریع تر و همچنین با توجه به تیپ پوستی مختلف قابل سازگاری باشد.


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


Diode Alma دایود آلما

لیزر دایود ۸۰۸nm با عمق نفوذ بالا و انرژی ۲۰J/cm2 برای هر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین ، درون لایه اپیدرم نفوذ میکند و توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب میشوند.

از بین بردن تمام موهای زائد بدن حس خوبی است که همه خانم ها و حتی آقایان دوست دارند. اما به روش های مختلف از بین بردن موهای زائد خود فکر کنید. روش های مختلفی را در خانه مورد استفاده قرار می دهید، اما تمام آنها وقت گیر و البته موقت هستند. بنابراین شما اغلب اوقات دغدغه از بین بردن موهای زائد خود را دارید.شکی نیست که از بین رفتن موها و برخورداری از پوستی صاف و نرم آرزوی همه خانمهاست.

Diode Alma دایود آلما

با استفاده از روش لیزر درمانی نه تنها می توانید موهای تمام قسمت های بدن خود را، حتی بخش هایی که دست یافتن به آنها دشوار است، کاهش دهید و پوستی صاف و نرم داشته باشید، بلکه در وقت خود نیز صرفه جویی کرده و موهای زائد در حدی کاهش می یابند که انگار از ابتدا مویی روی بدن شما وجود نداشته است. لیزرهای دایود و الکساندرایت تنها روش های استاندارد برای لیزر موهای زائد هستند.

Diode Alma دایود آلما

• درمان موثر ضایعات مربوط به رنگدانه ها
• درمان موثر ضایعات عروقی
• از بین بردن دائمی موهای زائد
• جوانسازی پوست و مو زدایی

Diode Alma دایود آلما
ویژگی های محصول :

• قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
• کاهش خطر سوختگی بر روی پوست
• خنک نگهداشتن پوست برای مدت طولانی
• عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
• بکارگیری مد پالسی با نرخ تکرار بالا برای کاهش درد
• بکارگیری جنبه های ایمنی گوناگون برای حفاظت بیمار و پزشک
• قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
• سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشت از روی پوست

Diode Alma دایود آلما

دستگاه لیزر دایود آلما-Diode alma
درمان موثر ضایعات مربوط به رنگدانه ها و ضایعات عروقی
از بین بردنده دائمی موهای زائد
جوانسازی پوست و مو زدایی
مناسب برای انواع مو و پوست
قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو
کاهش خطر سوختگی بر روی پوست با سیستم خنک کننده قوی
خنک نگهداشتن پوست برای مدت طولانی
عمق نفوذ بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی
بکارگیری مد پالسی با نرخ تکرار بالا برای کاهش درد
بکارگیری جنبه های ایمنی گوناگون برای حفاظت بیمار و پزشک
قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه ها
سیستم اپتیکی واگرا کننده ویژه پرتو لیزر بلافاصله پس از برداشت از روی پوست
صفح نمایشگر 8 اینچ
برق ورودی:220 ولت
طول موج پرتو لیزر: ۸۰۸nm
وزن دستگاه:45 کیلوگرم


لیزر های Diode Alma یکی از جدیدترین لیزر ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد است و قابل استفاده برای انواع مو و پوست با رنگهای مختلف می باشد. این لیزر دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی- TEC برای تماس با پوست می باشد که از ایجاد درد و سوختگی روی سطح پوست جلوگیری می نماید.لیزر دایود با پرتو هایی با طول موج ۸۰۸nm با عمق نفوذ بالا و انرژی ۲۰J/cm2 برای هر تک پالس درون لایه اپیدرم نفوذ میکند و توسط ملانین موجود در فولیکول های مو جذب میشوند. در طول کارکرد درمان انرژی لیزر به انرژی گرمایی تبدیل میشود که بدون وارد نموندن آسیب به بافت های اطراف پوست فولیکول های مو را از بین برده و باعث حذف موثرترو بهتر مو میشود.




برچسب ها: لیزر، دایود ، جوانسازی ، موهای زائد ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط