صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه هیدرافیشیال 7کاره و آبریژن 7in1 Hydra Dermabrasion

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دستگاه هیدرافیشیال 7کاره و آبریژن 7in1 Hydra Dermabrasion

  • درمان های کامل فیشیال
  • میکرودرم ابریژن یا هیدرودرمی با آب
  • اکسیژن رسانی به پوست
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


با توجه به اینکه در بازار ایران دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره موجود بود و استقبال بی نظیری از این دستگاه به عمل آمد شرکت تجهیز گستر آدونیس در راستای حمایت از مشتریان خوب و دوست داران زیبایی و جوانسازی نسبت به فروش جدیدترین ورژن این دستگاه اقدام نموده است . دستگاه 7 کاره هیدرافیشیال با موتور تقویت شده نسبت به دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره در حال حاضر نسبت به دیگر دستگاه های فیشیال صورت پیشتاز می باشد. در ورژن جدید این دستگاه ضمن اینکه نسبت به رفع کمبود نور درمانی اقدام نمود در پاسخ به درخواست های مکرر مشتریان قدرت و کیفیت این دستگاه نیز تغییر چشم گیری پیدا کرد . ازجمله قرار دادن موتور های مجزا برای دستگاه با قابلیت استفاده همزمان از هر 7 دسته به صورت موازی . اضافه کردن دستگاه ماسک ال ای دی صورت هفت رنگ با قدرت متمایز .

کاربردهای این دستگاه فوق العاده شبیه به دستگاه شش کاره هیدروفیشیال می باشد با تفاوت اینکه در این دستگاه هم قدرت دستگاه و ماسک صورت ال ای دی درمانی به آن اضافه گردیده است ، قیمت فروش دستگاه هیدارفیشیال هفت کاره با همان قیمت دستگاه هیدرافیشیال شش کاره به فروش می رسد .

هیدرودرم (هیدروفیشیال) چیست؟ + مزایا و معایب

هیدرودرم (هیدرافیشیال) را با دیگر درمان ‌های پوستی غیر تهاجمی (بدون نیاز به جراحی) مانند میکرودرم ابریژن، لایه برداری شیمیایی، میکرودرم ابریژن مقایسه می کنیم. نمی توان انکار کرد که آب گرم درمانی می تواند موجب طولانی تر شدن زیبایی پوست شما، کاهش خطوط ریز، چین و چروک، بهبود آکنه و آکنه روزاسه گردد. یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هیدرودرم می باشد که یک شیوه درمانی است که ادعا می کند مطلوب ترین پوست صورت را برای شما حاصل خواهد کرد. هیدرودرم (هیدرافیشیال) چگونه می تواند با دیگر درمان های پوستی که امتحان خود را پس داده اند رقابت کند؟ بیایید نگاهی بیاندازیم.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) چیست؟

برای انجام هیدرودرم (هیدروفیشیال) ، متخصصین زیبایی از یک دستگاه اختصاصی با عنوان هیدرودرم ام‌ دی مجهز به سیستم های لبه ای استفاده می کند تا در یک درمان از چهار روش مجزای جوانسازی صورت استفاده کند. این درمان چند مرحله ای موجب پاکسازی، لایه برداری و بیرون کشیدن سلول های مرده می ‌شود. پس از آن با استفاده از سرم تزریق شده با آنتی اکسیدان ‌ها، پیتید ها و اسید هیالورونیک جوانسازی پوست انجام می شود.

این روش عمدتاً برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

خطوط و چروک ریز

خال های تیره

هایپرپیگمنتیشن

منافذ بسته منافذ بسیار باز

آکنه خفیف

پوست چرب

این دستگاه چگونه کار می کند؟ هیدرودرم از یک سر مارپیچ مکنده منحصر به فرد برخوردار است که موجب بیرون کشیدن آلودگی ها می گردد و سرم را به طور عمیق به داخل منافذ می ریزد و آنها را در طول درمان باز می کند.

این روش بدون درد که در داخل سالن ها و مطب انجام می شود، برای افراد با هر نوع پوست به سرعت نتایج ماندگاری ایجاد می کند و قطعا به زمان استراحت نیاز ندارد.

اگرچه برخی از افراد پس از درمان در حدود یک ساعت کشیدگی و قرمزی را تجربه می کنند، اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) در مقابل میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش نسبتا جراحی می باشد که با استفاده از یک ابزار ساینده به آرامی پوست را سمباده می ‌زند تا لایه های ضخیم بیرونی را از بین ببرد. مرسوم ترین دستگاه های میکرودرم ابریژن مانند درماسویپ (DermaSweep)، در درمان با تزریق سرم مورد استفاده قرار می گیرند که موجب نرمی، صاف تر شدن و درخشنده تر شدن پوست می گردد.

میکرودرم ابریژن برای افرادی با ترک های پوستی پیشنهاد می شود که به طور کلی به درمان خال های تیره و عدم تعادل رنگ در پوست فکر نمی ‌کنند. همچنین یک انتخاب مناسب برای افرادی با آکنه روزاسه فعال، مویرگ های شکننده، زخم های باز، پسوریازیس و دیگر شرایط پوستی است.

کاربرد سری های دستگاه هیدرافیشال 7 کاره ( آکواجت ):

hydro-dermabreasion hydro-microdermabrasion

  1. ultrasnoicسری فراصوت : افزایش گردش خون و جوانسازی
  2. سری Multipolar RF: فرم دهی و لیفت صورت
  3. Bio microcurrent: سفت کننده پوست
  4. هیدرودرم ابریژن : پاکسازی پوست، لایه بردار و تمیز کننده منافذ
  5. چکش سرد : سرد کردن پوست بعد از درمان
  6. تفنگ اسپری با اکسیژن : جوانسازی پوست
  7. ماسک ال ای دی صورت

قسمت خنک کننده آن باعث:

  • خاصیت فشرده سازی و الاستیته پوست می شود و از آلرژی ها و مشکلات پوستی جلوگیری می کند
  • کوچک شدن منافذ، کاهش چروک ها و پوست را از خشکی در می آورد
  • از بین بردن خستگی عضلات صورت

اسپری:

قطر منافذ پوست حدود (۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵ ) میلی متر است که برای مولکول آب جهت ورود به داخل از طریق عملکرد اسپری کار بسیار آسانی است.

که این دستگاه با ریزتر کردن مولکول های آب به اندازه (um0.5 تا ۰٫۳ یعنی حدود ۰٫۰۰۰۵mm تا ۰٫۰۰۰۳ )کمک میکند تا جذب تغذیه در پوست، مراقبت از پوست و جلوگیری از خشکی پوست بیشتر شود.

خصوصاً، این دستگاه اسپری می تواند مایع را تبخیر کند تا ذرات مایع بتوانند به صورت مؤثر جذب پوست شوند

مراقبت های پوستی RF:

۱-مدیریت چروک ها و جوانسازی پوست

۲-این وسیله می تواند از طریق انرژی فرکانس بالا به پوست گردش خون را به سرعت افزایش دهد و همچنین از طریق کاهش ترشح رنگدانه ملانیک به اثرات سفید کننده پوست کمک کند.

۳-گرما بر روی بافت پوست بوسیله انرژی فرکانس بالا RF انتقال داده می شود، ترشح عضله را تنظیم و به کاهش ترشح جوش ها کمک می کند.

فرایند اولتراسونیک:

یک موج فرکانس بالا می باشد که به صورت عمیق به لایه پوست نفوذ می کند و دمای اطراف بافت را افزایش می دهد بنابر این باعث افزایش اکسیژن رسانی به پوست، تحریک کلاژن و کمک به حذف مواد زائد پوست می کند که این عمل ضد باکتری باعث تحریک گردش خون ، کاهش خطوط ظریف پوست، پاک کردن آکنه و لکه های پوستی می شود و همچنین می تواند باعث کاهش رنگدانه ها و قرمزی پوست شود.سری فراصوت : افزایش گردش خون و جوانسازی موج فراصوتی با فرکانس بالا حدود 1 تا 3میلیون جهت تحریک گردش خون که شوکی برای بازسازی مولکول ها و بهبود لایه های عمیق پوست است و جذب انواع مواد های از بین برنده چین و چروک ، ضد لک ،ابرسان ،جوانساز و ویالهای پوستی جهت زیبایی و تقویت پوست نفوذ عمیق به عمق منافذ پوست و تمیز کردن عمق منافذ و پاکسازی حرفه ای لایه های پوست

هیدرودرم (هیدروفیشیال) چیست؟ + مزایا و معایب

هیدرودرم (هیدروفیشیال) را با دیگر درمان ‌های پوستی غیر تهاجمی (بدون نیاز به جراحی) مانند میکرودرم ابریژن، لایه برداری شیمیایی، میکرودرم ابریژن مقایسه می کنیم. نمی توان انکار کرد که آب گرم درمانی می تواند موجب طولانی تر شدن زیبایی پوست شما، کاهش خطوط ریز، چین و چروک، بهبود آکنه و آکنه روزاسه گردد. یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هیدرودرم می باشد که یک شیوه درمانی است که ادعا می کند مطلوب ترین پوست صورت را برای شما حاصل خواهد کرد.



مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط