2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
محلول های مخصوص دستگاه های هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) کره ای اصل

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

محلول های مخصوص دستگاه های هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) کره ای اصل

محلول AS1 - محلول SA2 - محلول AO3

  • محلول مناسب براي پا <
    نقد و بررسی
    مشخصات فنی
    فیلم محصول
    پرسش و پاسخ

    نقد و بررسی


    محلول های 3 مرحله دستگاه های هیدرافیشیال7 کاره یاهیدروفیشیال7 کاره و هیدرافیشیال 6 کاره، دستگاه های آکوافیشیال 11 کاره، آکوافیشیال 9 کاره، آکوافیشیال 8 کاره، آکواپیل 5 کاره، دستگاه میکرودرم مایع آبلونا همه و همه در خدمت شما دوستان عزیز.

    محلول های AS1، SA2، AO3 مخصوص در اختیار شما قرار میگیرید با ارزان ترین قیمت از کل کشور، استفاده از این محلول به جای محلول یا مایع های دیگر قدرت و کارایی این دستگاه ها را برای اثر بخشی روی پوست فردی که تحت درمان یا فیشیال صورت قرار می گیرد را چند برابر می کند و باعث حس خوش آیندی به مشتری با تاثیر شگرفی که روی پوست میذارد بذارد

    همانطور که در بالا به صورت مختصر به ویژگی های محلول های دستگاه ها پرداختیم در پایین به تشریح کاربرد های هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

    محلول مخصوص پوست های حساس AS1

    AS1 محلولی فوق العاده قوی و موثر که در اولین بار استفاده کردن از محلول AS1 کارایی و تاثیر شگفت انگیز آن را خواهید دید مخصوص لایه برداری و آبرسانی قوی برای پوست است که باعث کلاژن سازی می شود و پوست را زیر و رو می کند منظور از زیر و رو کردن این است که به تقویت ایمنی پوست کمک فراوانی می کند این مزیت ها هم برگرفته از طبیعی بودن محلول AS1 است که از اسانس اصلی گیاهان گرفته شده است و محلولی تضمینی و کاربردی است.

    محلول مخصوص پوست های چرب SA2

    محلول SA2 شگفتی را به پوست های حساس هدیه می دهد و از بهترین مایع های پوستی است که می توانید به پوست خود و کلاینت هایی که دارید هدیه کنید. محلول SA2 برای پوست های حساس بسیار مناسب بوده است که حاوی سالیسیلیک اسید است که برای چربی پوست های روغنی مانند دشمنی خطرناک حساب می شود و باعث می شود پوست زیبایی خود را پیدا کند. SA2 خاصیت آرامش و تسکین دهندگی بالایی دارد که ضدآکنه و ضد چین و چروک است و خود یک پک کامل از تمامی مواد خوب پوستی محسوب می شود.

    محلول مخصوص پوست های نرمال و طبیعی AO3

    AO3 محلولی فوق العاده قوی و کارامد برای انواع تیپ های پوستی مختلف است که تقریبا می توان گفت بیشترین کارایی و کاربرد را در بین انواع طیفی پوست ها دارد و ضروری است که هر اسکین کر یا سالن داری برای دستگاه های خود از محلول مخصوص AO3 استفاده کند و بهترین ها را به پوست مشتریانش هدیه ببخشد محلول مخصوص AO3 را می توان ماده ای مغذی برای پوست هایی که نیازمند ترمیم سلول های پوستی هستند برشمرد همچنین از دیگر مزیت های این محلول می توان به بهبود و تقویت ایمنی پوست، فراهم کردن مواد مغذی پوستی، مهار ملانین، تغذیه VC را نام برد .



    مشخصات فنی


    فیلم محصول



    پرسش و پاسخ


    ارسال پرسش جدید

    نام :
    ایمیل :
    متن :
    کد امنیتی : ریست تصویر

محصولات مرتبط