2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
رینگ لایت حرفه ای Professional Ring Light

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

رینگ لایت حرفه ای Professional Ring Light

ویژگی ها و نقاط قوت استفاده از دستگاه رینگ لایت حرفه ای

  • 3 طیف رنگ متفاوت
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


رینگ لایت چیست؟

تا الان به این فکر کرده اید که عکاس های قشنگ و حرفه ای اطرافتان چطور گرفته می شود؟ شاید بیش تر افراد اولین فکری که به ذهنشان می آید این باشد که از دوربین های بسیار گران قیمت برای گرفتن عکس های زیبا استفاده شده است اما این تفکر درستی نیست!!! بله

نور مهمترین ویژگی یک عکس خوب است بیشتر عکاسان و میکاپ آرتیست ها با استفاده کردن یک دستگاه به شدت قوی و ارزان قیمت به نام رینگ لایت استفاده می کنند پس به صورت کلی رینگ لایت یک ابزار چند کاره قابل استفاده است که استفاده و بهره گرفتن از رینگ لایت به شدت آسان است ولی در عین حال ابزاری به شدت قوی است . معمولا شکل رینگ لایت به صورت دایره ای از رنگ ها است که توسط لامپ های فلورسنت یا ال ای دی های بسیار کوچک و زیاد تشکیل شده اند. رینگ لایت حرفه ای که ما ارائه می دهیم جنسی بسیار قوی و زیبا است که جوابگوی بیشتر نیاز های مشتریان عزیز آن است.


عکس-رینگ-لایت

مزایای استفاده از رینگ لایت حرفه ای

استفاده کردن از رینگ لایت حرفه ای این مزیت را دارد که می توان از رینگ لایت برای استفاده در فیلم برداری ها، ویدیو کنفرانس های از راه دور، استفاده در سالن های آرایشی و عکاسی، استفاده برای جاهایی که تاکید زیادی بر روی نور وجود دارد می شود.

  • تاکید بر جزئیات با استفاده از رینگ لایت حرفه ای

با استفاده از رینگ لایت می توانید دوربین خود را در وسط حلقه LED های منحصر به فرد رینگ لایت گذاشته و تصاویر و فیلم های با کیفیت فوق العاده بالایی بسازید.



مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط