2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه پلاژن سه هندپیس سه کاره جوانسازی و زیبا سازی پوست pollogen OxyGeneo

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دستگاه پلاژن سه هندپیس سه کاره جوانسازی و زیبا سازی پوست pollogen OxyGeneo

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دستگاه پلاژن یک دستگاه اکسیژنو با سه دسته (بازو ) می باشد که این دستگاه خارق العاده ضمن ترکیب و استفاده از درمان های فیشیال در کارکرد خود به پلاژن ترابی در سطح پوست پرداخته و اسفتاده کنندگان این دستگاه زیبایی و جوانسازی بعد از یک دوره استفاده از این دستگاه از تاثیرات 100% عالی و موفق این دستگاه گفته اند .

دستگاه پلاژن سه کاره در فروشگاه به همراه آموزش استفاده از دستگاه به صورت فیلم و تصویر ارائه خواهد شد و دیگر نیاز نیست شما برای آموزش استفاده از محصول هزینه های گزاف و بسیار زیاد بپردازید و آموزش دستگاه پلاژن سه بازو در فروشگاه رایگان می باشد .

دستگاه پلاژن بی شک یکی از پرکاربردترین دستگاه در زمینه پوست و زیبایی می باشد. بدون تردید داشتن اعمالی مثل لایه برداری و پاکسازی، رفع چین و چروک، تقویت پوست و تغذیه و آبرسانی و شاداب سازی آن که احتیاج به زمان زیاد و استفاده از محصولات گوناگون دارد اما با استفاده از دستگاه جوانسازی پوست پلاژن این مشکل برای همیشه حل می شود. دستگاه pollogen مخصوص کلینیک ها، سالن داران و حتی مصارف خانگی می باشد.


کاربرد سه کاره دستگاه پلاژن ( دستگاه pollogen)

  • لایه برداری و پاکسازی فوق العاده پوست با استفاده از روش های جدید
  • از بین بردن کامل چین و چروک صورت
  • تقویت و سفت کننده پوست
  • جوانسازی و شادابی پوست
  • تغذیه بی نظیر پوست
  • این دستگاه دارای دو یا سه بازو می باشد
  • همراه با درمان توسط دستگاه پلاژن شما احساس یک ماساژ دلپذیر را نیز خواهید داشت.
  • کاربرد اول دستگاه پلاژن

    کاربرد دستگاه pollogen برای جوانسازی و رفع چین و چروک و تغذیه سلولهای پوستی، لایه برداری ، آبرسانی و حفظ رطوبت پوست و جلوگیری از پیری آن می باشد که علاوه بر آن با استفاده از روش های جدید می توان لکه های پوستی را نیز با استفاده از دستگاه پلاژن از بین برد و به نوعی باعث تقویت پوست می گردد.

    کاربرد دوم دستگاه پلاژن

    دستگاه جوانسازی پوست پلاژن با بهره گیری از تکنولوژی oxygeno که از چشمه های آب گرم الهام گرفته که دارای دی اکسید کربن با غلظت بالا می باشد به اکسیژن رسانی پوست کمک می کند ، این تکنولوژی همچنین لایه بالای پوست را لایه برداری کرده و با استفاده از capsugen آن را برای د.یافت مواد مغذی آماده می کند.

    کاربرد سوم دستگاه پلاژن

    تکنولوژی tripollar نسل سوم آر.اف می باشد که بدون نیاز به عمل جراحی روند درمان را بسیار آسان کرده است با استفاده از تکنیک رادیو فرکانسی trpollar خیلی ساده و مطمئن می توان جوانسازی پوست را انجام داد. Tripollar Radio Frequency یا همان RF که مخففش می باشد توسط انجمن پزشکان تست و تایید شده که در همه پوست ها کلاژن را بازسازی می کند که باعث تقویت پوست و سفتی آن شده و همه قسمت های بافت پوست را نیز بهبود می بخشد.

    از این تکنولوژی برای سفت کردن پوست صورت، بازو، گردن و شکم نیز استفاده می شود که به تدریج نتیجه فوق العاده ای را می توان مشاهده کرد در کل می توان گفت بهترین و ایده آل ترین روش برای رسیدن به زیبایی و رهایی از علائم پیری است که کاملا بی خطر بوده و هیچ عوارض جانبی نداشته و بلکه خیلی هم مفید و موثر می باشد.



مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط