2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
میکرودرم الماسی سالنی حرفه ای

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

میکرودرم الماسی

*پاکسازی و جوان سازی پوست

* تحریک کلاژن و کلاژن سازی

* رفع لک و کک پوست

* رفع چین و چروک و خط خنده

* لایه برداری

* رفع

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


به طور کلی یکی از روشهای لایه برداری متداول در کلینیک ها و سالنهای زیبایی دستگاه میکرودرم ابریژن با نوک الماسی می باشد :

یکی از دلایلی که خیلی از بانوان تمایل به استفاده از این دستگاه دارند این است که این دستگاه به صورت کاملا غیرتهاجمی لایه های شاخی و مرده پوست را لایه برداری می کند .

این نوع میکرودرم ابریژن را با استفاده از وسیله‌ی دستی نوک الماسی انجام می‌دهند که به‌آرامی سلول‌های مرده‌ی پوست را جدا می‌کند. در این پروسه سلول‌های مرده مکیده شده، سطح پوست تمیز می‌شود. میکرودرم ابریژن نوک الماسی جهت عمل در نواحی حساس تر صورت همچون اطراف چشم‌ها و همچنین پوست‌های حساس مناسب‌تر است. حال با این دستگاه می توانید به طور کامل پوست را تمیز نگه دارید و برای درمان های پوستی همانند چین و چروک و آکنه استفاده نمایید. سر لایه برداری که بر روی قلم خمیری نصب شده است، با ذرات کریستالی مجهز شده در برداشتن پوست مرده موثر و باعث متابولیسم پوست می شود این نوع لایه برداری یک روش غیر تهاجمی برای پوست می باشد که در رفع مشکلات پوستی مانند آکنه، منافذ بزرگ پوستی، چین و چروک خوب و موثر است.

لوازم جانبی دستگاه: 3عدد هندپیس، 9 عدد سری الماسه، 2 عدد فیلتر، 2 عدد شلنگ اتصال

ابعاد:22*17

پروسه‌ی لایه‌برداری غیرتهاجمی پوست است که در آن لایه‌ی رویی پوست (سلول‌های مرده) به‌صورتی ملایم تراشیده شده و تولید کلاژن برانگیخته می‌شود تا پوست تازه و سالم رشد یابد و شما چهره‌ای جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید. خطوط کم‌عمق، لکه‌ها، تیرگی در پوست و لکه‌های ناشی از آفتاب در این روش قابل‌درمان هستند بخصوص اگر جلسات درمان پیاپی و متوالی باشند. بعد از انجام میکرودرم ابریژن مرطوب‌کننده‎ها، کرم‌ها و لوسیون‎ها بهتر و آسان‌تر جذب می‌شوند و اثر بیشتری خواهند داشت. میکرودرم روشی بدون درد، با میزان ریسک پایین است که از آن می‌توان جهت برطرف کردن برخی از مشکلات پوستی استفاده نمود


مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط