2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه ی پلاسما و میکرودرم 7 کاره ی اوریجینال کره Hydroderma

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

  • افزایش گردش خون و شفافیت پوست
  • لایه برداری سلول های مرده ی پوستی
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


هیدرودرمی چیست؟

دستگاه هیدرودرم که با نام های هیدراته کردن صورت، میکرودرم آبریژن مرطوب، فیوژن صورت، میکرودرم آبریژن آب و آگوادرم آبریژن نیز شناخته شده است یکی از بهترین روش های آبرسانی و پاکسازی پوست به شمار می رود. هیدرودرمی روشی است که در آن، لایه ی بیرونی پوست، که محل تجمع سلول های مرده ی پوست است به وسیله ی سری پاکسازی، ساییده شده و پاکسازی می شود.

در هیدرودرمی که یک روش طبیعی نوین و تکنولوژیک برای زیبایی و جوانسازی پوست است، به هیچ عنوان از سوزن استفاده نمی شود و افرادی که برای جوان سازی و شادابی پوستشان به این روش روی می آورند، هیچ نگرانی از داشتن درد و بستری شدن، پس از گذراندن دوره ی درمانی با هیدرودرم ندارند. پاکسازی و آبرسانی با هیدرودرم درمانی، خالی از درد است.

یکی از مزایای مهم درمان با روش نوین هیدرودرمی، نتیجه گیری و تاثیرگذاری بسیار عالی این روش، در همان جلسه ی اول است. می توان به صورت تقریبی گفت اکثر بیماران دارای بیماری های پوستی ( چروک های پوستی، جوش و آکنه، لکه های پوستی و ...) در اولین جلسه ی مراجعه، بهبود می یابند. لیکن برای درمان کامل مشکلات پوستی مراجعه کننده، درمان کننده، طبق نیاز پوستی و نوع بیماری پوستی، به تعیین تعداد جلسات درمانی مراجعه کننده می پردازد که ممکن است بر حسب نیاز پوستی هر فرد، تعداد جلسات درمانی از 6 تا 10 جلسه متغیر باشد. مدت زمان درمانی هر جلسه با روش هیدرودرمی، تقریبا 20 دقیقه است.

معرفی دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه ی 7 کارهدستگاه هیدرودرمی گالوانیزه با داشتن 7 سری مخصوص برای پاکسازی و آبرسانی پوست، که هرکدام وظیفه ی خاصی را بر عهده دارند، گزینه ی بسیار عالی برای استفاده ی آرایشگران، سالن داران و متخصصان پوست است که علاوه بر کارایی های متعدد، کار با این دستگاه پاکسازی و آبرسانی نیز بسیار آسان است. از دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه ی دیجیتالی، برای جوان سازی و پاک سازی پوست صورت و گردن به صورت رایج استفاده می شود اما به این معنا نیست که نتوان برای صاف کردن و صیقل دادن پوست سایر قسمت های بدن از این دستگاه پاک سازی بهره برد. سری های دستگاه هیدرودرمی دیجیتال گالوانیزه به نحوی طراحی شده اند که قابل استفاده برای پاک سازی پوست هر ناحیه از بدن باشند.

دستگاه هیدرودرم 7 کاره ی دیجیتالی، مورد تایید و استقبال اکثر متخصصان زیبایی است. سری های دستگاه عبارتند از: 1-سری هایفرکانسی 2-سری پلاسمایی 3-سری زیبایی 4-اولتراسونیک چشم 5-اولتراسونیک صورت و بدن 6-ساکشن میکرودرم حرفه ای 7-سری اسپری پودری یا اکسیژن تراپی . سری های دستگاه هیدرودرم گالوانیزه ی دیجیتالی به راحتی قابل شستشو هستند. دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه ی کره ای دارای صفحه ی دیجیتالی دقیق ضمن نمایش اطلاعات است.

دستگاه دیجیتالی هیدرودرمی 7 کاره برای رفع چه مشکلاتی مورد استفاده قرار می گیرد؟

دستگاه دیجیتالی هیدرودرمی 7 کاره برای از بین بردن مشکلاتی مانند: چین و چروک های پوستی، از بین بردن جوش های سرسیاه، سرسفید و آکنه ها، جای جوش و ناخالصی های پوستی، کمرنگ کردن و رفع کامل رندگدانه های تیره و لکه های پوستی، برداشتن خال ها و خالکوبی و آبرسانی به پوست های خشک و زبر طراحی شده و در رفع این مشکلات عالی عمل می کند، همچنین این دستگاه با نفوذ به لایه های عمیق پوستی و پاکسازی عمیق، چربی های اضافی را از لایه های زیزین پوست بیرون می کشد. میتوان از نتیجه گیری و تاثیر گذاری صد در صدی این دستگاه بر روی پوست و جوان سازی آن، اطمینان حاصل کرد.

دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه ی هفت کاره چگونه عمل پاکسازی و آبرسانی را برای پوست انجام می دهد؟

به وسیله ی سری پاکسازی دستگاه که عمل سایش پوست را انجام می دهد، ابتدا لایه های مرده ی پوست از روی پوست تراش می خورند و پس از این عمل به وسیله ی سری مکش دستگاه، این پوست های مرده، از روی پوست حذف می شوند. حین این عمل ها روی پوست، سری نفوذ دهنده ی سرم های پوستی، وارد عمل شده و جذب سرم های آبرسانی به لایه های عمیق پوستی را با فشار انجام می دهد. نوع سرمی که در حین پاکسازی با هیدرودرمی وارد پوست می شود مناسب با نوع مشکل پوستی ( جوش، آکنه، لکه های پوستی، چین و چروک، چربی یا خشکی پوست و ... ) تغییر می کند و برای هر کدام سرمی مخصوص،با توجه به نوع مشکل در نظر گرفته می شود. این عمل ها روی پوست به وسیله ی دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه ی 7 کاره، پاکسازی و آبرسانی عمیق پوستی را برای بیماران به ارمغان می آورد. سرم هایی که حین عمل پاکسازی برای پوست مورد استفاده قرار می گیرند حاوی مواد هیدراته می باشند و به لایه های عمیق پوستی نفوذ کرده و در پاک سازی هر چه بیشتر و عمقی تر پوست، دستگاه گالوانیزه ی دیجیتالی هیدرودرمی را یاری می رسانند. در نتیجه ی این همیاری دستگاه بی نظیر هیدرودرمی 7 کاره ی کره ای و سرم های هیدراته ی پوست، صافی و جوانی پوست را می توان به وضوح، نظاره گر بود.

دستگاه هیدرودرمی دیجیتالی کره ای 7 کاره، جراحات بسیار اندکی روی پوست به وجود می آورد و بدون درد و عوارض، شادابی، درخشندگی و جوانی را برای پوست محیا می کند و پوست فرتوته را احیا و سرزنده می کند. دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه ی کره ای 7 کاره، جریان گردش خون را افزایش داده و به این شیوه مشکلات پوستی را به حداقل می رساند و در پی چند جلسه از بین می برد. لطیف تر شدن بافت پوست، رفع پف چشم ها، از بین رفتن عوارض آفتاب سوختگی بر روی پوست، روشن شدن پوست و افزایش هیدروژن از جمله تاثیرات شگفت انگیز این دستگاه بر روی پوست است. درمان مشکلات پوستی به وسیله ی دستگاه هیدرودرمی گالوانیزه ی 7 کاره ی کره ای، مناسب برای همه ی پوست ها و برای آقایان و خانوم ها قابل استفاده است. کیفیت و قیمت این دستگاه نیز بسیار مناسب است.



مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط