2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه الکترولیز موهای زائد اتوماتیک

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دستگاه الکترولیز موهای زائد اتوماتیک

دستگاه الکترولیز اتوماتیک ، دستگاهی است که برای سوزاندن و از بین بردن موهای زائد صورت و بدن به کار می رود، از روش دیگری که این روزها باب شده و استفاده زیادی میشود و جهت برداشتن موهای زائد بدن به صورت موقت به کار می رود استفاده از لیزر است. لیزر موجب توقف مرحله رشد فعال موها به صورت طولانی مدت می شود.از روش های دیگری هم برای برداشتن موهای زائد بدن استفاده می گردد ولی هیچ کدام به اندازه لیزر و دستگاه الکترولیز کارایی قوی ندارد چون هیچ کدام از روش های معمول برای از بین بردن نوهای زائد بدن از لحاط علمی اثبات نشده نیست پس هیچ گواه علمی برای ارزیابی این روش وجود ندارد. اصطلاح برداشتن دائمی موها تنها به فولیکول های درمان شده محدود می گردد. در قسمت هایی از پوست که به وسیله الکترولیز تحت درمان قرار می گیرداحتمال دارد فولیکول هایی وجود داشته باشند که سوزن الکتریکی موجود آنها را درمان کرده باشد و این فولیکول هایی هستند که در مرحله فعال رشد خود نبوده اند و یا اینکه درمان آن ها موثر نبوده است هرچند زمانی که از درمان فولیکول صحبت می شود انتظار می رود که تخریب غیر قابل برگشتی اتفاق افتاده باشد و یا اینکه فولیکول دیگر قادر به تولید مو و رشد مو نمی باشد.

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


دستگاه الکترولیز اتوماتیک یک روش بسیار کارآمد و بهداشتی است که برای از بین بردن موهای زائد بدن به صورت دائمی می توان به کار برد و هیچ گونه عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند و اساس کار این دستگاه به این صورت است که یک سوزن فلزی به درون فولیکول موی بدن جادگذاری می شودتا اینکه این سلول فولیکول موکه به صورت غعال است تخریب شود در این مرحله فرض می کنیم که فولیکول مو به مانند یک فرورفتگی لوله ای شکل است که درون پوست قرار دارد و مو در آن رشد می کند و در قسمت پایانی این فولیکول سلول های فعال ریشه مو قرار دارند که مسئول رشد مو هستند پس برای اینکه این سلول های فولیکول را تخریب کنیم سوزن های فلزی بسیار نازکی از دهانه لوله ای این فولیکول وارد پوست می شود تا نوک این سوزن به انتهای قاعده فولیکول برسد و در این مرحله یک جریان الکتریکی در سوزن برقرار می شود تا این سلول های فعال را در ریشه مو تخریب کند و مو در محل ریشه تخریب می شود و در اینحا با یک موچین طریف آن را می توان بیرون کشید. از دیگر مزایای این روش این است که فولیکول در مان شده به طور موثر به وسیله سوزن الکتریکی دیگر توانایی ایجاد موی جدید را ندارد چون در واقع سلول های فعال ریشه مو از بین رفته است و قادر به تولید ریشه موی جدید نیست.

وسایلی که برای الکترولیز مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند از:

انواع مختلفی از تجهیزات الکترولیز کننده در بیمارستان های زیبایی مورد استفاده است. در اینجا توضیح مفصلی در مورد هر کدام ارائه می دهیم:1) الکترولیز مستقیم 2) نوع ترکیبی 3) نوع ترکیبی 4) انواع خانگی الکترولیز مستقیم در این روش که امروزه کاربرد کمتری دارد بر این اساس استفاده از یک جریان مستقیم الکتریکی جریان گالوانیک که سبب از بین رفتن سلول های فولیکول می شود قرار دارد. عیب اصلی این روش نیاز به برقراری یک جریان طولانی به مدت یک دقیقه یا بیشتر برای هر مو و ایجاد درد است. از مزیت بزرگ این کارایی خیلی موثری نسبت به سایر روش های الکترولیز است.تاثیر زیاد این روش به خاطر نحوه عمل آن بر ریشه مو می بشاد و ریشه مو را خراب می کند و این ماده زمانی که به از فولیکول به سمت پایین حرکت می کند و به سلو لهای ریشه می رسد و آنها را تخریب می کند.الکتروکواگولاسیون یک روش جدیدتری است که در حال حاضر به صورت رایج در کلینیک های زیبایی به کار می رود در این روش یک جریان الکتریکی با فرکانس بالایی از طریق گرما در فولیکول ریشه مو باعث تخریب می شود که از جریان متغیری استفاده می شود و این جریان از طول سوزن عبور می کند و فولیکول مو داغ شده و باعث تخریب آن می شود در این دستگاه جریان الکتریکی به مدت چند ثانیه برقرار می گردد و می توان تا حدود 200 تار مو را طی یک ساعت برداشت. در روش ترکیبی از هر دو روش بالا استفاده می گردد و برای از بین بردن موهای زبر کارایی زیادی دارد. روش دستگاه های خانگی هم مشابه روش های بالایی می باشد منتها جریان الکتریکی مورد نظر توسط باتری تامین می شود مانند روش های قبلی سوزن درون فولیکول مو قرار داده می شود تا به ریشه مو برسد و سپس جریان الکتریکی برای تخریب ریشه برقرار می شود و تنها ایرادی که این روش دارد این است که چون استفاده کننده از آن خیلی حرفه ای نیست نمی تواند درمان قطعی فولیکول را به همراه داشته باشد.

مواردی که در الکترولیز باید رعایت نمود: اینکه حتما حتما از سوزن های یکبار مصرف باید استفاده نمود و طول و قطر سوزن ها باید با نوع مویی که قرار است از بین برود انطباق داشته باشد مثلا اگر سوزن خیلی کلفت باشد نمی توان آن را درون فولیکول قرار داد و بالعکس اگر سوزن هم خیلی کوتاه باشد درد کمتر و اثر درمانی کمتری را نیز به همراه دارد. یک سوزن قابل انعطاف ترجیحا باید شامل دو قسمت باشد که به راحتی در درون فولیکول مو جای گیرد. و هم چنین قسمت بالایی سوزن نیز باید به وسیله ماده عایق پوشیده شده باشد تا از ایجاد آسیب و اسکار در لایه های فوقانی پوست می شود.هم چنین از قرار دادن جریان الکتریکی زمانی که سوزن در قسمت سطحی فولیکول قرار دارد اجتناب کنید و از اینکه دیواره فولیکول را سوراخ نمایید به شدت خودداری کرده و اگر سوزن از دیواره فولیکول خارج شود وبه بافت اطراف برسد به پوست آسیب وارد می کند و هیچ گونه تاثیری بر روی رشد مو ایجاد نمی کند و در مورد الکترولیز ناحیه فرورفتگی بازو و کشاله ران خیلی باید حساس بود چون غدد لنفاوی در این محل ها وجود دارد و برای بهتر عمل کردن باید پوست را بین دو انگشت گرفته و ناحیه را تحت درمان قرار داد. زمانی که پوست زخمی می باشد نباید از الکترولیز استفاده کرد و برای بیماران قلبی حتما مجوز پزشک لازم است و حتی بیمارانی که دچار بیماری های عفونی مانند هپاتیت ویروسی هستند می توانند استفاده کنند منتها باید خیلی دقت نمود.باید خیلی مراقبت نمود که سوزن وارد پوست شما نشود و حتما حتما از سوزن های یکبار مصرف استفاده کنید. در ضمن دقت کنید از الکترولیز برای برداشتن موهای روی خال استفاده نکنید چون سلول های تشکیل دهنده خال ملانوسیت ها هستند که تولید رنگدانه ملانین می کنندو مساله این است که بسیاری از تومورهای کشنده از ملانوسیت ها منشا می گیرند پس باید از اینکار خودداری نمود و در این مواقع باید فرد را به جراح پلاستیک ارجاع داد. الکترولیز را در پوست مجاور غضروف مانند گوش و بینی هم نباید استفاده کرد و اینکه حتما باید پوست بیمار را نسبت به ایجاد اسکارهای برجسته مورد بررسی قرار دهید اگر چنین مشکلاتی وجود داشته باشد باید ناحیه کمتری را درمان کرد و تاثیرش را بررسی نمود و اینکه خانم هایی که دچار پرمویی هستند باید در این موارد نظریه طبی مبنی بر این مساله را مورد بررسی قرار داد.


مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط