2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه لاغری کویتیشن خانگی 3 کاره -اورجینال کره ای

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

ویژگی های ماساژور لاغری

_3 نوع دستگاه لاغری و زیبایی در یک دستگاه

_دارای دستگاه اولتراسونیک، مادون قرمز و ems

_ظاهری شیک و قابل حمل

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


ویژگی های ماساژور لاغری

_3 نوع دستگاه لاغری و زیبایی در یک دستگاه

_دارای دستگاه اولتراسونیک، مادون قرمز و ems

_ظاهری شیک و قابل حمل

_بستن منافذ باز و تحریک کلاژن

_آب کردن چربی های شکم، ران، کمر و باسن و با قابلیت فرم دادن به اندام

_لیفت پوست و بهبود بافت های پوست

_حذف چین و چروک های صورت و آکنه

_قابل استفاده بر روی صورت و بدن

_بدون ایجاد عوارض و آسیب زدن به پوست

معرفی دستگاه ماساژور لاغری التراسوند

زیبایی اندام و صورت بی شک آرزوی همه ما است اکثر مردم برای فرم دادن به بدن خود، به باشگاه ها و سالن های ورزشی می روند اما برخی دیگر به دلیل مشغله کاری و نداشتن وقت کافی، از رفتن به این گونه مکان ها محروم اند.

ماساژور لاغری التراسوند، یکی از بهترین دستگاه های موجود در بازار و فروشگاه های اینترنتی، برای لاغری و فرم دادن به تناسب اندام شما است که با سه تکنولوژی مختلف، وزن شما را در مدت زمان مناسبی کاهش می دهد رفتن به باشگاه ها و سالن های ورزشی تقریبا هزینه زیادی صرف می کند اما این محصول شیک، به شما کمک می کند تا بدون هزینه های اضافی بدنی جذاب و خوش فرم داشته باشید.

کاربردهای این دستگاه بی نظیر شامل از بین برنده چین و چروک، سفت کردن پوست، تقویت پوست و عضلات و حذف علائم خستگی و درد می باشد که این دستگاه، به طور گسترده و شگفت انگیزی، درمان همه این موارد را در خود جای داده است همچنین دستگاه ماساژور التراسوند، می تواند به طور موثری پوستتان را شفاف و جوان کند.

دستگاه-لاغری-خانگی-3-کاره

کارایی 3 تکنولوژی مختلف دستگاه لاغری التراسوند

مادون قرمز: این دستگاه، یک وسیله زیبایی برای لاغری و حذف چین و چروک های صورت و بدن است که با حرارت نور قرمز روند پیری را کاهش می دهد و زبری پوست را بهبود می بخشد. همچنین به بهبود بافت پوست و تقویت کردن آن ها کمک می کند.

التراسونیک(امواج فراصوتی): این تکنولوژی 3 کارکرد مختلف دارد امواج این دستگاه، با 1000.000 لرزش در ثانیه، چربی های پوست را آب می کند و باعث جذب بهتر مواد مغذی و طبیعی در بدن می شود و همچنین در بازسازی سلول های مرده پوست، نقش مهمی دارد.

ems: این دستگاه فوق العاده، می تواند رشد پروتئین و کلاژن در پوست را سریع تر کند علاوه بر این برای لیفت پوست و جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست بسیار موثر است و به آرامی و بدون آسیب و عوارض، به کاهش وزن شما کمک می کند.

ماساژور-لاغری-3-کاره-التراسوند

دستگاه-حذف-چربی-التراسوند

دیگر ویژگی های دستگاه لاغری التراسوند

این دستگاه زیبا، بر روی حذف آکنه و چین و چروک های صورت و بدن تاثیرات زیادی دارد ماساژور لرزشی التراسونیک، برای درخشان و شفاف سازی پوست صورت و بدن به کار می رود. از مهم ترین ویژگی های مادون قرمز موجود در دستگاه التراسوند، بستن منافذ باز پوست صورت و افزایش جذب مواد بیشتر است. استفاده از این دستگاه با مرطوب کننده های پوستی، باعث می شود روند استفاده از این دستگاه لاغری التراسوند، راحت تر انجام شود و مواد مغذی بهتر جذب پوست شوند.

این دستگاه برای آب کردن چربی های کمر، پایین شکم، ران، باسن و قسمت هایی که در آن چربی ها انباشته می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. با این 3 دستگاه شیک و پر کاربرد، وزن خود را در خانه بدون رفتن به باشگاه و کلاس های ورزشی، کم کرده و بدن خود را فرم دهید به علاوه این همه ویژگی، پوست بدن و صورت را صاف و سفت کنید.

دستگاه لاغری التراسوند، با 3 دستگاه جدا شونده و 3 کاربرد جداگانه به بهبود بافت های عضلانی و کاهش چربی های بدن کمک می کند. وسیله های همراه با این دستگاه شامل: یک عدد آداپتور، کابل، دفترچه راهنما و 4 الکترود مخصوص بازو، شکم و ران است. این دستگاه بر خلاف ظاهر کوچک و شیک خود، کارایی و کاربردهای بی نظیر و شگفت انگیزی دارد.

دستگاه-لاغری-3-کاره-التراسوند

دستگاه-ماساژور-لاغری-خانگی-3-کاره-التراسوند

دستگاه-لاغری-التراسوند



مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط