2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن A one W

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن ای وان دبلیو

dr pen A one W

دکتر پن دستگاه جوان سازی میکرونیدلینگ است که برای جوان سازی، لیفت و سفت کردن پوست استفاده می شود و مزایای زیر را دارد:

  • ایمن تر و موثر تر در سوراخ کردن پوست نسبت به دستگاه های دیگر
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


کاربرد این دستگاه به صورتی است که زمانی که نوک سوزن با پوست تماس می یابد، سوراخ ریزی در سطح پوست ایجاد می شود. سیستم ایمنی پاسخ داده و کلاژن تولید می شود. همچنین سوراخ ها به عنوان کانال های ریزی عمل کرده که مواد مغذی موضعی را به عمق لایه های پوستی حمل کرده و اثر آن ها را افزایش می دهد.

این کیت به همراه 2 سوزن کارتریج عرضه می شود. هر کارتریج دارای 12 سوزن تیتانیوم بوده و می تواند 3-4 بار استفاده شود (به صورت مشترک بین چند نفر استفاده نشود).

سوزن دستگاه دکتر پن را می توان به منظور اهداف پوستی خاص در چندین طول (0.2mm – 3 mm) تنظیم کرد. برای طول های کمتر از 1.5mm استفاده از کرم بی حسی لازم نیست.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن، برای مشکلات پوستی مانند چروک، پیری پوست، اسکارهای آکنه، منافذ بزرگ، علامت های کشیدگی، هیپرپیگمانتاسیون، اسکارهای سفید، بازسازی سلول، سلولیت و غیره استفاده می شود.

ویژگی های محصول:

  • گردش اتوماتیک با سرعت بالا (حداکثر سرعت ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ دور در دقیقه)
  • استفاده از انواع سوزن به منظور تحریک پوست:
  • (الف) تقویت پوست به منظور جذب محصولات زیبایی (جذب پوست تا ۴۰ برابر افزایش می یابد) و اسکارها را بیش از ۵۰% بهبود می بخشد.
  • (ب) پوست درخشنده و انعطاف پذیر می شود که با لیزر و مواد شیمیایی متفاوت است.
  • عمق سوزن را می توان (۰٫۲۵mm تا ۳mm) تنظیم کرد که عمل را بهبود می بخشد.
  • دارای ۶ سرعت متفاوت
  • به خاطر سرعت بالا درد حداقل است.

دستگاه میکرونیدلینگ درماپن دکتر پن بدلیل سرعت بالا و نداشتن لرزش حتی کوچکترین اسکاری روی پوست صورت و یا بدن را جا نمیگذارد و منجر به بهبود کلیه مشکلات پوستی میشود.

وقتی نوک سوزن به پوست برخورد میکند سوراخ بسیار ریزی روی سطح پوست ایجاد میشود و سپس سیستم ایمنی بدن وارد عمل شده و باعث ایجاد شدن کلاژن جدید و سالم میشود سوراخ ایجاد شده همچنین نقش یک کانال ایجاد شده جهت حمل مواد معدنی مورد نظر به لایه های مختلف پوست را برای درمان بهتر دارد به این ترتیب جذب سرمهای پوستی،کرمها و کوکتلها بعد از میکرونیدلینگ هزار برابر می شود.

از محاسن دستگاه درما پن دکتر پن این است که سرعت قلم به حدی بالاست که هنگام کشیدن آن بر روی پوست هیچگونه خراشی برخلاف درماپن های دیگر روی پوست ایجاد نمیشود.

نیدل های مخصوص این قلم ۱۰۰% تیتانیومی بوده و هرکدام دارای درپوش میباشد. همراه با این دستگاه تعدادی کارتریج استاندارد در جعبه موجود میباشد و البته میتوانید برای استفاده های بعدی برای افراد مختلف کارتریج ها را جداگانه از همین سایت سفارش دهید.



برچسب ها: میکرونیدل، پوست ، پاکسازی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط