2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
اسکراپ شنی ویتامینه دانه ریز صورت و بدن

مشخصات اصلی


قیمت: تماس تلفنی تومان

ستاره شهر

معرفی اجمالی محصول

اسکراپ شنی ویتامینه دانه ریز صورت و بدنBIO GLOW SCRUB FACE & BODY 500 ML

  • اسکراپ ترکیبی شن و عصاره میوه ها
  • سفید کننده تضمینی بدن و صورت برای همیشه
نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


اسکراپ شنی ویتامینه بیو گلوو یک لایه‌بردار است و حاوی دانه‌های شنی فعال است که منجربه لایه‌برداری ملایم پوست می‌شود. با لایه‌برداری خفیف و جزیی از پوست لایه‌های مرده و آسیب‌دیده‌ی پوست برداشته می‌شوند و پوست جدید و تازه و همچنین شاداب و باطراوت خود را نشان می‌دهد. اسکراپ لایه‌بردار ویتامینه بیو گلوو 500 میلی‌لیتر دارد و هم برای بدن و پوست صورت میتوانید مدت کوتاهی مورد استفاده قرار دهید چرا که استفاده‌ی روزانه از لایه‌بردارهای پوست را نازک و آسیب‌پذیر می‌کند و مقاومت پوست در برابر حرارت و آلودگی و مشکلات دیگر بسیار پایین می‌آید. ویتامین های موجود در اسکراب لایه‌برداروکالی باعث جلوگیری از خشکی و ترک‌خوردن و همچنین پوسته‌پوسته‌شدن پوست می‌شود. ویتامین های اسکراپ بیو گلوو چربی و همچنین رطوبت پوست را حفظ کرده و آن را در حالت متعادل و پایدار قرار می‌دهد. اسکراب بیو گلوو حالت شن و کرمی دارد که پس از استفاده از آن باید حتماٌ پوست را با آب شست‌وشو دهید و خشک کنید. توصیه می‌شود پس از استفاده از اسکراب لایه‌بردار از مجاورت با آفتاب خودداری کنید و یا درصورت ضرورت حتماْ‌ از کرم ضدآفتاب استفاده کنید زیرا پس از لایه‌برداری پوست بسیار نازک و حساس می‌شود.

برای این که پوست بدن شادابی و تازگی خود را حفظ کند، لازم است که سلول‌های مرده از لایه‌های رویی برداشته شوند و سلول‌های جدید و شاداب در سطح پوست باقی بمانند. در این زمان است که پوست درخشان و شفاف به نظر می‌رسد و سلامت خود را به خوبی نمایان می‌کند. یکی از روش‌های لایه برداری پوست استفاده از اسکراب بدن و اسکراب صورت است. شاید برایتان سؤال باشد که اسکراب چیست؟ در اصل اسکراب لایه بردار و ترکیبی از مواد مختلف با دانه‌های ریز یا گرانول‌هایی است که کمی ساختار آن را زبرتر می‌کند تا بتواند اضافات پوستی را به راحتی از روی پوست جدا کند. البته اگر دانه‌ها درشت باشند می‌توانند پوست را دچار التهاب و آسیب کند. درست مانند سفیدآب که در زمان‌های قدیم برای لایه برداری پوست بدن در حین حمام کردن استفاده می‌شد.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که اسکراب خوب تنها مخصوص به پوست صورت است و به غیر از اسکراب صورت، بدن نیازی به لایه برداری ندارد. باید بدانید که به هیچ وجه این‌طور نیست چون جایگزین شدن سلول‌ها در هر قسمت از بدن وجود دارد که همین موضوع موجب نیاز به لایه برداری می‌شود. لیف کشیدن بدن در حین حمام با توجه به جنس و نرمی لیف هم نوعی لایه برداری محسوب می‌شود. استفاده از سفیدآب کاری است که از گذشته باب بوده است.

برخی از محصولات کارخانه‌ای که به نام اسکراب‌ها تولید می‌شوند، به دلیل اینکه مواد شیمیایی را بعد از شسته شدن وارد سیستم آبی می‌کنند، برای محیط زیست ضرر دارند. این هم یک دلیل دیگر برای اینکه از اسکراب بدن خانگی برای لایه برداری استفاده کنید. یکی از نکاتی که در حین استفاده از اسکراب باید در نظر داشته باشید، این است که با فشار زیادی آن را روی پوست خود نمالید. ترکیبات باید به گونه‌ای باشد که بدون آسیب رساندن به پوست و نیاز به نیروی زیاد تأثیر خود را بگذارند. در قسمت پیشانی، بینی و چانه که منافذ باز بیشتری وجود دارند، می‌توانید ماساژ پوست با حرکات دورانی را بیشتر انجام دهید. اگر اسکراب شما خاصیت مرطوب‌کنندگی هم داشته باشد، یک ترکیب کامل و خوب برای صورت به شمار می‌رود.




برچسب ها: آرایشی ، زیبایی ، پوست ، لایه برداری ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر
محصولات مرتبط